• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : 10 - رمضان - 1445
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
6

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۴ پروژه بزرگ در شهر «بهارستان» با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان

  • کد خبر : 10921
  • 09 بهمن 1398 - 21:17
شهردار بهارستان گفت: در دهه فجر ۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شهردار بهارستان گفت: در دهه فجر ۴ پروژه بزرگ با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

به گزارش “آوای بوشهر”، حسین یاراحمدی با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: در دهه فجر سال جاری ۴ پروژه بزرگ عمران شهری با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان در شهر بهارستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

شهردار بهارستان افزود: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم در محله چاهگچی یکی از جاده‌های پرتردد شهر بهارستان است و می‌توان گفت اصلی‌ترین مسیر مردم و شهروندان برای ورود به شهر بهارستان است که در دهه فجر عملیات اجرایی این پروژه آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت شهر جم به طول یک هزار و ۳۰۰ متر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود و با تکمیل این پروژه بخش بزرگی از مشکلات شهروندان برای تردد به شهر جم رفع می‌شود.

یاراحمدی از افتتاح زیرسازی و آسفالت بلوار ورودی شهر بهارستان از سمت اتوبان جم – فیروزآباد خبرداد و بیان کرد: این پروژه به طول یک هزار و ۳۰۰ متر و با اعتبار ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد تا یکی از ورودی‌های شهر بهارستان مسیری مطلوب داشته باشد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از روشنایی بلوار اندیشه در محله شهید آهنجان گفت: روشنایی بلوار در این منطقه به طول ۵۰۰ متر و با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می‌شود و همچنین زیرسازی و آسفالت کوچه و معابر به مساحت ۹ هزار متر مربع و با اعتبار ۶۳۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌هایی است که در دهه فجر افتتاح و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

شهردار بهارستان با اشاره به وسعت و پراکندگی جمعیت در این شهر تازه تاسیس، بیان کرد: علی‌رغم خیلی از مشکلات اقتصادی کشور، شهرداری برای خدمت به شهروندان، توسعه و پیشرفت شهر تلاش می‌کند و با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته پروژه‌های خوبی در این شهر در حال اجرا است و در دهه فجر با افتتاح و آغاز عملیات این پروژه‌ها بخش بزرگی از مشکلات این شهر رفع می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان، ساختن شهری زیبا و شایسته برای شهروندان است و از اینکه مردم بهارستان با صبر و همدلی به ما در اجرای پروژه‌ها کمک می‌کنند قدردانی می‌کنم./روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بهارستان

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10921

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.