• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
3
دبیر هفته دولت شهرستان جم:

افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی با حضور وزیر نفت در جم/ تلاش کرده ایم هیچ پروژه ای، ناقص افتتاح نشود/ با تمام توان برای خدمت به مردم عزیز گام بر می داریم

  • کد خبر : 14943
  • 01 شهریور 1401 - 17:09
دبیر هفته دولت شهرستان جم با بیان اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم عزیز شهرستان به کار بسته ایم گفت: ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی شهرستان جم با حضور وزیر نفت، استاندار و نماینده مجلس در جم کلنگ زنی و افتتاح می شود.

دبیر هفته دولت شهرستان جم با بیان اینکه تمام توان خود را برای خدمت به مردم عزیز شهرستان به کار بسته ایم گفت: ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی شهرستان جم با حضور وزیر نفت، استاندار و نماینده مجلس در جم کلنگ زنی و افتتاح می شود.

دکتر طاهره عبدالهی بخشدار مرکزی جم

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر طاهره عبدالهی در نشست با اصحاب رسانه در جم گفت: در هفته دولت شهرستان جم ۷۰ پروژه عمرانی در شهرستان جم افتتاح و کلنگ زنی می شود.

وی افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده افتتاح و کلنگ زنی ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در شهرستان جم با حضور وزیر نفت، استاندار بوشهر و نماینده مجلس در اخرین روز هفته دولت انجام می شود.

عبدالهی تصریح کرد: این پروژه ها شامل کلنگ زنی عملیات خاکی و برق رسانی ناحیه صنعتی، بهره برداری از سه مدرسه امام صادق علیه السلام بهر باغ، شهید فخری زاده بهارستان، شهید فتحی علی آباد است.

بخشدار مرکزی جم افزود: همچنین از ۶ پروژه عمرانی در شهرک پردیس جم شامل افتتاح مجموعه ورزشی چندمنظوره، افتتاح پروژه تحویل برق شبکه پردیس به شبکه برق سراسری، افتتاح زمین تیر و کمان، افتتاح مرکز توانبخشی (اوتیسم و اختلالات حرکتی) و کلنگ زنی چمن مصنوعی با حضور وزیر نفت رونمایی می شود.

دکتر طاهره عبدالهی همچنین با اشاره به حضور معاون عمرانی استاندار بوشهر در شهرستان جم اظهار داشت: چندین پروژه بزرگ عمرانی چون قطعه ۱۱ کیلومتری راه سرچشمه مدارس ریز و انارستان نیز در سفر معاون عمرانی استاندار بوشهر به بهره برداری می رسد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان جم با بیان اینکه روز جمعه برنامه ۴ شهریورماه همزمان با روز کارمند نیز پروژه ها و برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است گفت: حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر در مصلای جمعه جم و سخنرانی در جمع نمازگزاران و نیز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های عمرانی با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان از ویژه برنامه های مهم سومین روز هفته دولت در شهرستان است.

دکتر عبدالهی تصریح کرد: برگزاری ویژه برنامه روز کارمند و تجلیل از کارمندان نمونه و مدیران و دستگاه های اجرایی برتر شهرستان از دیگر برنامه های پیشبینی شده برای روز جمعه است.

وی همچنین از آغاز برنامه های هفته دولت شهرستان جم از روز چهارشنبه دوم شهریور ماه خبر داد و گفت: تجدید میثاق با شهدای گرانقدر در جوار آرامگاه شهدا در روستای آبگرمک،کلنگ زنی و افتتاح طرح های مخابراتی و توسعه برق و نشست فرماندار با اقشار مختلف بانوان در اولین روز هفته دولت برگزار خواهد شد.

بخشدار مرکزی جم با اشاره به نگاه ویژه فرماندار جم در خصوص افتتاح کامل و بدون نقص پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد: ستاد بزرگداشت هفته دولت، تمام تلاش خود را معطوف کرده تا پروژه ها با شرایط کیفی مناسب و مطلوب افتتاح شود و از افتتاح پروژه های ناقص خودداری شده است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=14943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.