• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
فرماندار خبر داد:

افتتاح و کلنگ زنی ۹۹ پروژه با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان در جم+جدول طرح های شاخص

  • کد خبر : 10924
  • 10 بهمن 1398 - 19:50
محمد حسینی از آغاز عملیات اجرایی 16 پروژه با اعتبار 40 میلیارد تومان در دهه فجر 98 خبر داد و افزود: 83 پروژه هم با اعتبار بالغ بر 51 میلیارد تومان در شهرستان جم به بهره برداری می رسد.

فرماندار جم گفت: ۹۹ پروژه با اعتبار ۹۱ میلیارد تومان در جم افتتاح و کلنگ زنی می شود.

به گزارش آوای بوشهر؛ محمد حسینی از آغاز عملیات اجرایی ۱۶ پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان در دهه فجر ۹۸ خبر داد و افزود: ۸۳ پروژه هم با اعتبار بالغ بر ۵۱ میلیارد تومان در شهرستان جم به بهره برداری می رسد.

حسینی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی توسعه بیمارستان توحید گفت: این پروژه مهم درمانی با اعتبار ۲۲ میلیارد تومان در دهه فجر اجرایی می شود.

وی یکی از طرح های مهم صنعتی شهرستان را ایجاد ناحیه صنعتی دانست و تصریح کرد: این پروژه مهم با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۶ هکتار احداث می شود که با تکمیل آن، علاوه بر ساماندهی صنایع شهرستان، برای ۸۰۰ نفر ظرفیت اشتغال ایجاد می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه ساختمان مجتمع فرهنگی هنری ریز در دهه فجر به بهره برداری می رسد افزود: این پروژه مهم فرهنگی با اعتبار ۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است که نقش مهمی در توسعه بخش فرهنگ و هنر ریز ایفا می کند.

حسینی از افتتاح ساختمان شبکه بهداشت جم و مرکز جامع سلامت شهر انارستان با اعتبار مجموع ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: زمین چمن مصنوعی شهر بهارستان هم با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: عملیات اجرایی گاز رسانی به روستای غربه با اعتباری قریب ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آغاز و ساختمان اداره گاز شهر ریز هم با اعتبار قریب یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح می شود.

فرماندار جم با اشاره به افتتاح دو طرح اقتصادی تصریح کرد: طرح های تولیدی در بخش شیرینی، نان صنعتی و فراورده های خرما  با اعتباری بالغ بر ۲میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

محمد حسینی از اجرای ۲۰ واحد مسکن مددجویی با اعتبار یک میلیارد تومان در جم خبر داد و افزود: فاز دوم پارک چگاسه شهر جم هم با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

فرماندار جم با بیان اینکه چندین پروژه عمرانی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان جم کلنگ زنی و افتتاح می شود اظهار داشت: در حوزه تقویت زیرساخت های تلفن و اینترنت همراه هم روستاهای تنگمان جمال آباد و شهر خاص به اینترنت ۳G همراه اول و روستای کوهچر هم به اینترنت ۳G ایرانسل مجهز شد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.