• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
14
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جم

افزایش قیمت شن و ماسه ممنوع است اما انجمن صنفی استان نرخ جدید ابلاغ کرده است/ هنگام دریافت مصالح، رسید بگیرید

  • کد خبر : 12625
  • 14 تیر 1399 - 10:32
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم با بیان اینکه مردم در هنگام دریافت مصالح از کامیون ها حتما رسید تناژ، نوع محصول و قیمت بار و هزینه حمل را با مهر و امضای سنگ شکن و کامیون دار دریافت کنند افزود: تولید کنندگان شن و ماسه و کامیون های حمل مکلف به تحویل رسید مهر و امضا شده بار تحویلی به مصرف کننده هستند

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جم گفت: استانداری بوشهر هرگونه افزایش قیمت شن و ماسه را ممنوع اعلام کرده اما انجمن صنفی معادن استان، نرخ جدید قیمت شن و ماسه را با افزایش حدود ۴۰ درصدی به صنایع معدنی اعلام کرده است.

به گزارش آوای بوشهر؛ اکبر حسینی در گفتگو با آوای بوشهر با بیان اینکه استانداری بوشهر در خردادماه نامه ممنوعیت افزایش قیمت شن و ماسه را ابلاغ کرده است افزود: حسب ابلاغیه استانداری، برای افزایش نرخ شن و ماسه پرونده های تعزیراتی تشکیل می شود.

حسینی با اشاره به افزایش قیمت شن و ماسه در سایر استان های کشور یادآور شد: افزایش قیمت شن و ماسه تنها مربوط به استان بوشهر نیست و در استان فارس هم از ابتدای سال جاری افزایش ۴۰ درصدی قیمت شن و ماسه از سوی انجمن صنفی معادن ابلاغ و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: صاحبان صنایع معدنی معتقدند با توجه به افزایش هزینه های تولید در سال ۹۹، امکان تولید و عرضه شن و ماسه با قیمت های قبل را ندارند و عدم افزایش قیمت ها، صنایع را با ضرر مواجه می کند.

حسینی بر لزوم هوشیاری مردم در خرید شن و ماسه تاکید کرد و افزود: برخی مردم گلایه هایی از کم فروشی کامیون های حمل مصالح دارند که لازم است در خصوص حجم مصالح دریافتی و هزینه مصالح و حمل، بر اساس دستورالعمل ها عمل کنند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جم با بیان اینکه مردم در هنگام دریافت مصالح از کامیون ها حتما رسید تناژ، نوع محصول و قیمت بار و هزینه حمل را با مهر و امضای سنگ شکن و کامیون دار دریافت کنند افزود: تولید کنندگان شن و ماسه و کامیون های حمل مکلف به تحویل رسید مهر و امضا شده بار تحویلی به مصرف کننده هستند تا اگر تخلفی در کم فروشی یا دریافت کرایه های غیر متعارف انجام شد بتوان پیگیری لازم را انجام داد.

خبر مرتبط:

قیمت شن و ماسه و کرایه حمل در جم سر به فلک کشید/ از خط و نشان استانداری بوشهر تا قیمت های سلیقه ای حمل و نقل!/ مقایسه کرایه ها با استان فارس+ جدول قیمت ها

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12625

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. خوب اگه امکان داره آقای حسینی ی بار نامه حمل ماسه از شهر ریز به جم بزنید ببینید کرایه طبق مصوبه راه و ترابری چند میشه در صورتی که چند روز پیش ۴۰ درصد روی کرایه کل کشور اضافه شده حال اینکه کرایه ما ماشین دارهای جم الان ۲۵۰ هزار تومان است لذا باربری داخل جم هست با هم بریم بارنامه بگیریم هزینه ی ان به حساب ما کامیون دارها باشد در قورحکه هزینه داخل شهر جم از همه جا بیشتر است ممنونم آقای حسینی رئیس صنعت و معدن جم

  2. ای کاش یه نظارتی هم به کارگران و رانندگان سنگین بار حمل و نقل مصالح معدن و کارگر زحمتکش سنگ شگن هم نظارتی میشد که حق شون ضایع نمیشد واقعا فاجعه است فاجعه انسانی ظلم بعد میگویند ماسه ارزان است ۴۰درصد گران کنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.