• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
1
سعید کشمیری

افزایش ۴ ابتلای جدید کرونا در بوشهر/ تعداد بیماران به ۹۷ نفر رسید

  • کد خبر : 11597
  • 12 فروردین 1399 - 13:37
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی ۷۹ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۱۲ فروردین ۹۷ نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از چهار بیمار جدیدی که نتیجه آزمایش کرونا ویروس آن‌ها مثبت اعلام‌شده است، یکی از آنان آقایی ۶۰ ساله و ساکن بوشهر که سابقه سفر به شاهین‌شهر در استان اصفهان را دارد و در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر با حال عمومی خوب بستری است.

دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید دیگر نیز آقایی ۴۴ ساله ساکن شهرستان دشتستان که با یک بیمار که قبلاً نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده که پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

وی تصریح کرد: بیمار جدید دیگر خانم ۲۵ ساله و ساکن شهرستان گناوه که در بیمارستان امیرالمؤمنین (ع) گناوه با حال عمومی خوب بستری است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: بیمار دیگر که نمونه آزمایش کرونای وی مثبت شده، آقایی ۳۰ ساله ساکن شهرستان دیلم است و با یک بیمار که قبلاً نمونه آزمایش کرونایش مثبت شده بود در ارتباط بوده و پس از گذراندن دوره درمان از بیمارستان ترخیص و با حال عمومی خوب در منزل تحت مراقبت است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه تا امروز ۶۴ نفر با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۹۷ نفر) تاکنون ۷۹ نفر از آنان با حال عمومی خوب ترخیص شده و در منزل تحت مراقبت هستند و ۱۲ نفر دیگر نیز در بیمارستان در حال سپری کردن دوره درمانی خود قرار دارند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11597

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.