• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
4

اقدام قابل تحسین تیم نجات غریق استان بوشهر / مدالی خوش رنگ تر ازطلا

  • کد خبر : 1874
  • 12 آذر 1391 - 15:00

اقدام قابل تحسین تیم نجات غریق استان بوشهر / مدالی خوش رنگ تر ازطلا

به گزارش خبرنگار آوای جم : تیم نجات غریق استان بوشهر که عازم مسابقات کشوری در کیش بود دربین راه با کمک هم تیمی هایش جان ۲۳ نفر را ازمرگ نجات دادند.

شایان ذکر است بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی نجات غریق کشور و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰ تیم از سراسر کشور در تاریخ ۸ لغایت ۹ آذر ماه ۹۱ در جزیره کیش برگزار شد که در پایان استان بوشهر در بخش تیمی عنوان نایب قهرمانی این دوره را کسب کرد.

تیم نجان غریق استان بوشهر که عازم مسابقات کشوری در کیش بود دربین راه با کمک هم تیمی هایش جان ۲۳ نفر را ازمرگ نجات دادند.

گزارش رسیده حاکیست: بیش از ۲۳ نفر که قصد عبور از این مسیر را داشتند، یک کامیون حاضر به انتقال آنان می شود و کامیون نیز در اواسط راه به دلیل شدت و سرعت بسیار بالای جریان آب دچار سانحه و واژگونی می شود.

در همین حال تیم نجات غریق استان بوشهر که عازم مسابقات قهرمانی کشور به کیش بود در آن صحنه حضور داشتند که مربی این تیم “محمد منصورزاده عنوان کرد: با واژگونی کامیون تمامی افرادی که پشت کامیون حضور داشتند بین آب و کامیون معلق بودند و تیم امداد و نجات جاده ای و هلال احمر نیز سریعا حضور پیدا کردند ولی به دلیل دشوار بودن مسیر و شدت آب توانایی لازم جهت نجات دادن افراد را نداشتند.

وی گفت: تیم ۸ نفره نجات غریق استان به همراه رئیس هیئت شنا و نجات غریق “شهرام دریایی نژاد” وارد صحنه شدند و توانستند با هر زحمتی که بود تمامی افراد را از این حادثه نجات دهند و تنها یک نفر در این حادثه دچار صدمه و شکستگی پا شد، که توسط امداد جاده ای و هلال احمر تحت درمان قرار گرفت.

منصورزاده تصریح کرد: بعد از نجات دادن افراد تمامی اهالی روستا، تیم امداد و نجات جاده ای و هلال احمر از حرکت شجاعانه اعضای تیم نجات غریق استان بوشهر تشکر و قدردانی کردند.

لازم به ذکر است در میان ۸ نفر از اعضای تیم نجات غریق استان بوشهر که عازم مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به کیش بودند “صادق پاکدامن” قهرمانی طلایی تیم ملی در مسابقات نجات غریق جهان که اخیرا در استرالیا برگزار شده بود نیز حضور داشت و اسامی دیگر اعضاء تیم نجات غریق استان بوشهر که موجب نجات افراد حادثه دیده شدند (هادی دریایی نژاد، میلاد برازجانی، میثم اسماعیلی، فرشید محمودی و امید غزوانی) می باشد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1874

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.