• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4

امام جمعه جم : احداث جاده جم به پالایشگاه ضروری است

  • کد خبر : 2122
  • 05 اسفند 1391 - 13:08

به گزارش خبرنگار آوای جم ، حجت‌الاسلام محمد گنجی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه فرمانداران جدید و سابق شهرستان جم اظهار کرد: رفع نیازهای مردمی و توسعه شهرستان جم مهم‌ترین اصلی است که انتظار می‌رود مسئولان با تمام توان برای تحقق آن تلاش کنند.

امام جمعه شهرستان جم خاطرنشان کرد: در دوره تصدی سمت فرمانداری جم توسط عبداللهی تلاش‌های فراوانی برای پیشرفت این شهرستان شاهد بودیم و صمیمانه از زحماتی که اوی در دوره مدیریت خود در این شهرستان متحمل شده‌اند، تشکر می‌کنیم.

 

گنجی ادامه داد: استاندار بوشهر فردی کوشا و توانمند است و تمام وقت خود را برای پیشبرد اهداف عالی استان بوشهر به ‌کار گرفته است؛ شناخت دقیق وی از نیازهای استان بوشهر نشان از عزم و اراده‌اش برای رفع حداکثری مشکلات استان دارد.

 

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه‌ها یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن مردم سراسر کشور با حضور در صحنه پایبندی خود به انقلاب، راه امام خمینی (ره) و شهدا را اعلام کردند که مسئولان وظیفه دارند قدر این حضور را بدانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی مسئولان مهم‌ترین خواسته مردم است و این امر سبب آرامش و آسایش روانی و اجتماعی مردم که از حقوق اساسی آنها است، می‌شود.

گنجی تصریح کرد: تمامی مسئولان باید نصایح دلسوزانه رهبری عظیم‌الشان انقلاب اسلامی را نصب‌العین قرار دهند و به ‌صورت عملی به نصایح و توصیه‌های ایشان توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: در سه دهه عمر پر عزت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف دستاوردهای ارزشمندی را شاهد بوده‌ایم و پیروزی جوانان برومند ایران اسلامی در مسابقات کشتی نشان از توانمندی بالای آنها در عرصه‌های ورزشی دارد.

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد: جم از نقاط مهم صنعت نفت در کشور محسوب می‌شود و صنایع فعال در منطقه باید برای توسعه زیرساخت‌های عمومی این شهرستان تلاش ویژه داشته باشند.

گنجی خواستار احداث جاده جم به پالایشگاه شد و گفت: با گذشت ۳۴ سال از عمر انقلاب اسلامی زیرساخت‌های جاده‌ای شهرستان جم با مشکلات فراوانی روبه‌رو است و مرتباً شاهد تصادف و مرگ و میر در مسیر جم به پالایشگاه هستیم و قطعاً مسئولان وظیفه دارند به‌صورت جدی این مشکل را برطرف کنند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2122

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.