• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

امام جمعه جم از به‌کارگیری بازنشسته‌ها در برخی شرکت‌های پارس جنوبی انتقاد کرد

  • کد خبر : 2015
  • 29 دی 1391 - 22:37

به گزارش  آوای جم به نقل از خبرگزاری فارس؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) اظهار داشت: الگوبرداری از سیره ائمه اطهار(ع) امری لازم است.

وی با تبریک آغاز امامت امام زمان(عج) افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج)، اطاعت از ولی فقیه امری لازم است و همه باید در مسیر ولایت فقیه حرکت کنیم و دستورات ایشان را عملی کنیم.

امام جمعه شهرستان جم، هفته وحدت را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با تدبیر شایسته خود نسبت به نامگذاری ۱۲ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت اقدام کرد که این امر در تقویت شیعه و سنی بسیار تاثیرگذار بوده است.

 

گنجی تصریح کرد: اگر تمام کشورهای اسلامی پایبند به وحدت و همبستگی باشند بر تمام مشکلات فائق می‌آیند و دشمنان برای ایجاد شکاف بین مسلمانان تلاش می‌کنند.

این مسئول اضافه کرد: امروز متاسفانه در کشورهای اسلامی اختلافات زیادی ایجاد شده و در عراق و سوریه شاهد اختلاف‌افکنی توسط دشمنان هستیم.

امام جمعه شهرستان جم اضافه کرد: دشمنان می‌خواهند جریان سوریه را به عراق بکشانند و اختلافات را بیشتر کنند که مسلمانان باید با شناخت توطئه دشمنان نسبت به تقویت وحدت و همدلی اهتمام ورزند.

گنجی در ادامه با تجلیل از مجلس در تصویب ممنوعیت دوشغله بودن گفت: کسانی که دوشغله هستند باید از یکی از مشاغل خود استعفا دهند.

وی با انتقاد از به‌کارگیری بازنشسته‌ها در برخی شرکت‌های پارس جنوبی متذکر شد: برخی شرکت‌ها در پارس جنوبی از نیروهای بازنشسته استفاده می‌کنند که این امر برای فرار از واریز بیمه است و به هیچ وجه پسندیده نیست.

امام جمعه شهرستان جم همچنین با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مجلس اذعان داشت: تعامل بین دولت و مجلس ارزش و اهمیت زیادی دارد و مسئولان به جای اختلاف‌افکنی باید با همدلی و وحدت و تعامل برای رفاه و آسایش مردم اهتمام ورزند.

این مسئول با اشاره به سفر ارزشمند آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی به استان بوشهر متذکر شد: آیت‌الله صفایی بوشهری امام جمعه بوشهر و مهندس حسنوند استاندار ارزش‌مدار بوشهر تلاش بسیار خوبی برای برپایی این سفر داشتند و این سفر برکات زیادی برای استان بوشهر داشت.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2015

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.