• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
7

امام جمعه جم:دشمنان به شدت از اسلام واقعی و اسلام ولایی می‌ترسند

  • کد خبر : 1911
  • 24 آذر 1391 - 20:14

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛ حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم با توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: گسترش تعالیم اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری لازم است و اگر دستورات قرآن در جامعه پیاده شود، هیچ مشکلی پیش نمی‌آید و تمام امور با بهترین شکل انجام می‌شوند.

 

وی افزود: امروز مسئولان باید نهایت تلاش خود را برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم به ویژه در مناطق محروم به کار ببندند و نباید در این مسیر کم‌کاری شود.

امام جمعه جم با اشاره به شهادت شهید تندگویان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: مسئولان باید از روحیه ارزشی و ولایی این وزیر شهید الگوبرداری کنند و نباید به دنبال راحت‌طلبی و عافیت باشند.

گنجی تصریح کرد: نهادینه کردن فرهنگ اصیل ایثار و شهادت از مهم‌ترین وظایف مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و نباید در این راستا کم‌کاری شود.

وی در ادامه با اشاره به روز وحدت حوزه و دانشگاه و با گرامی‌داشت یاد شهید دکتر مفتح افزود: امام خمینی (ره) بر وحدت این دو نهاد مهم تأکید فراوانی داشته و مقام معظم رهبری نیز همواره در این راستا تلاش کرده است.

امام جمعه جم گفت: حوزه و دانشگاه در واقع دو بال هستند، جمهوری اسلامی در سایه وحدت و پویایی این دو نهاد می‌تواند، پرواز کند.

گنجی با انتقاد از برخی مسئولان در کم‌رنگ برگزارشدن مراسم روز وحدت حوزه و دانشگاه اذعان داشت: در چند سال اخیر در سطح استان بوشهر مراسمی که شایسته این روز بزرگ باشد، برگزار نشده و مسئولان باید نسبت به برگزاری نشست‌های مشترک بین حوزه و دانشگاه اهتمام ورزند.

وی به اجلاس اخیر کشورهای اسلامی در تهران اشاره کرد و گفت: حضور ۷۰ کشور اسلامی در این اجلاس نشان‌دهنده جایگاه ایران اسلامی در بین کشورهای جهان اسلام است.

امام جمعه جم به بیانات مقام معظم رهبری در این اجلاس اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان دوست ندارند که بیداری اسلامی به موفقیت برسد.

گنجی یادآور شد: دشمنان به شدت از اسلام واقعی و اسلام ولایی می‌ترسند و از اسلام دلار و اسلام اشرافی ترسی ندارند.

امام جمعه جم با تسلیت درگذشت شاعر آیینی خلیل عمرانی اذعان داشت: باید قدر چنین انسان‌هایی را قبل از فوت آنها بدانیم و خلیل عمرانی شخصیتی گران‌قدر بود و نقش مهمی در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت داشت/منبع : فارس

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1911

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.