• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

امام جمعه جم:همه ما در قبال معلمین مسئولیت سنگینی برعهده داریم

  • کد خبر : 2283
  • 03 اردیبهشت 1392 - 22:35


 

به گزارش آوای جم به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم؛در راستای برنامه های بزرگداشت مقام معلم ، اعضای ستاد بزرگداشت مقام معلم مدیریت آموزش و پرورش شهرستان جم با امام جمعه دیدار کردند.

 

 

در این دیدار حسین اسکندری مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری و شهدای فرهنگی و دانش آموز گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای تجلیل از مقام شامخ معلم در شهرستان تشریح نمود.

اسکندری تصریح کرد: جلسات هماهنگی ستاد بزرگداشت مقام معلم در اسفدماه تشکیل و تا کنون ۱۳ جلسه برگزار شده است.

مدیر آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری همایش در ۱۷ اردیبهشت افزود : با رایزنیهای صورت گرفته درهمایش تجلیل از فرهنگیان شهرستان از وجود یکی از چهره های علمی و مطرح کشوری و از اساتید دانشگاه تهران بهره مند خواهیم شد. ح

جت الاسلام گنجی امام جمعه شهرستان نیز ، با اشاره به مقام علم و معلم در دین مبین اسلام افزود ،جایگاه معلم جایگاهی رفیع و والاست و به تعبیر حضرت امام (ره) معلمان جایگاه انبیا را دارند.

امام جمعه جم در بخشی از سخنان خود اظهار داشت ، معلمان حق بزرگی به گردن آحاد مردم دارند و هرکس در هر پست و مقام و جایگاهی که باشد مدیون الطاف و تلاش های معلمین بزرگوار می باشند که وظیفه جامعه است از مقام شامخ آنان تجلیل نماید.

حجت الاسلام گنجی افزود: همه ما در قبال معلمین مسئولیت سنگینی بر عهده داریم و باید بنحوی از معلمان تجلیل شود که زیبنده نام و منزلت آنان باشد.

گفتنی است همایش تجلیل از فرهنگیان شهرستان روز ۱۷ اردیبهشت برگزار و بصورت ویژه از ۱۸ معلم نمونه و بازنشسته با حضور مسئولین تجلیل می گردد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2283

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.