• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
13

امام جمعه: گرانی های بی حساب و کتاب و خودسرانه در جم!/بازاریان غالبا اهل خیر و مقیدند

  • کد خبر : 13157
  • 29 شهریور 1399 - 14:10
حجت الاسلام محمدی به موضوع گرانی اقلام و کالاها در بازار اشاره کرد و گفت: گرانی غیر منطقی و خودسرانه در شهرستان بسیار زیاد است و مردم تحت فشار هستند.

امام جمعه جم گفت: گرانی های بی حساب و کتابی در جم وجود دارد که متولیان امر باید این موضوع را پیگیری و رفع کنند.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت الاسلام محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه جم با اشاره به تلاش های دشمنان برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی افزود: دشمن طی یک سال آینده در ۴ حوزه اصلی برنامه ریزی کرده است که این ۴ حوزه شامل امنیت، سلامت، معیشت و وحدت است.

محمدی با تشریح راهکارهای مقابله با دشمن در این ۴ حوزه تصریح کرد: راه مقابله با برنامه دشمن در حوزه امنیت، ادامه راه ترسیم شده ولی امر مسلمین جهان و تقویت قوای مسلح است.

وی با بیان اینکه برای مقابله با توطئه دشمن در عرصه معیشت، باید ضمن ساماندهی ثرارگاه های کمک مومنانه، جلوی گرانی های بی منطق را بگیریم اضافه کرد: برای شکست نقشه های دشمن در حوزه سلامت لازم است در کنار و پشتیبان ستاد مقابله با کرونا باشیم.

 محمدی راه مقابله با توطئه دشمن در ایجاد تفرقه و تلاش برای مایوس کردن مردم از صندوق های رای هم گفت: راه مقابله با این توطئه، اجرای برنامه های کاربردی برای مشارکت حداکثری و پرهیز از موضع گیری های دشمن شاد کن است.

امام جمعه جم با تبریک انتخاب نماینده جدید مجلس شورای اسلامی، اشتغال را یکی از دغدغه های مهم مردم و جوانان برشمرد و خاطر نشان کرد: از نماینده محترم انتظار داریم پیگیر این مهم باشند چرا که زیبنده این صنعت نیست که این همه جوان بیکار داشته باشیم.

حجت الاسلام محمدی به موضوع گرانی اقلام و کالاها در بازار اشاره کرد و گفت: گرانی غیر منطقی و خودسرانه در شهرستان بسیار زیاد است و مردم تحت فشار هستند.

وی یادآور شد: با اینکه بازاریان ما غالبا اهل خیر و مقید هستند ولی موارد زیادی از گرانی های بی حساب وکتاب وجود دارد که متولیان امر باید پیگیری و رفع کنند و به مردم هم گزارش دهند.

محمدی تصریح کرد: درست است که بعضی اقلام در مرکز و کارخانه و مبدا گران هستند یا گران می شوند ولی همه قصه این نیست. قیمت های  کالا در این شهرستان که نباید با شهرستان دیگری در همین استان تفاوت زیادی داشته باشد و لازم است به دور از توجیه، مدیریت کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=13157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.