• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
5

امام جمعه جم :‌حضور مردم در مراسم سوگواری حضرت فاطمه زهرا باید چشمگیر باشد

  • کد خبر : 2245
  • 24 فروردین 1392 - 3:46

به گزارش خبرنگارآوای جم، حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های دیروز نماز جمعه جم با اشاره به شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) در ابعاد گوناگون سیاسی، اجتماعی، عبادی و جهادی شخصیت ممتاز و برجسته‌ای است و تمام زنان مبارز و انقلابی می‌توانند از زندگانی کوتاه و پرمغز این بانوی بزرگوار درس بگیرند.

 

امام جمعه شهرستان جم از همه مردم و مسئولین خواست تا روز یکشنبه در مراسم عزاداری خیابانی که توسط هیئت فاطمیون ، صبح روز یکشنبه ۲۵ فروردین برگزار می شود ،‌حضور چشمگیر داشته باشند .

وی در ادامه به وقوع زلزله در شهرستان دشتی اشاره کرد و افزود: پیام ارزشمند مقام معظم رهبری و تاکید معظم‌له بر ضرورت رسیدگی به مردم مناطق زلزله‌زده اهمیت بسیار زیادی داشت و الحق والانصاف همه مردم و مسئولان، بسیج شدند و در راستای خدمت‌رسانی به مردم منطقه زلزله‌زده اهتمام داشتند.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: مردم و مسئولان شهرستان جم نیز در عرصه کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده اهتمام جدی داشتند و بیش از ۲۰ کامیون مواد غذایی و ۱۵ آمبولانس پیشرفته و ماشین‌آلات آتش‌نشانی به مناطق زلزله‌زده اعزام کردند.

گنجی تصریح کرد: بیش از ۱۵۴ میلیارد تومان خسارت به مناطق زلزله‌زده وارد شده و باید به گونه‌ای عمل کنیم که مشکلات مردم در کمترین زمان مرتفع شود.

امام جمعه جم بر لزوم ایجاد سرپناه در مناطق زلزله‌زده تا قبل از تابستان تاکید کرد و افزود: تعداد زیادی از منازل مردم تخریب و ویران شده‌اند و باید تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما نسبت به بازسازی این مناطق اهتمام ورزیم.

گنجی در ادامه با اشاره به روز ارتش گفت: نقش ارتش در دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور بسیار ارزشمند بوده و یاد و خاطره شهدای ارتش به ویژه شهید والامقام صیاد شیرازی را گرامی می‌داریم.

وی در ادامه با اشاره به آغاز ثبت نام در حوزه‌های علمیه از جوانان مومن و علاقمند خواست نسبت به ثبت نام در حوزه‌ها اقدام کنند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2245

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.