• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

امضای تفاهم نامه احداث قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه/ تزریق ۱۰ میلیارد ریال جهت تکمیل راه ریز به سرچشمه

  • کد خبر : 5007
  • 05 خرداد 1397 - 15:26

فرماندار جم خبر داد: تفاهم نامه احداث قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه ما بین وزرات نفت و راه وشهرسازی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال امضا شد. به گزارش خبرنگار تسنیم از جم، محمد حسینی فرماندار جم در خصوص دست آورد سفر صبح امروز معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جم اظهار داشت: در […]

فرماندار جم خبر داد: تفاهم نامه احداث قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه ما بین وزرات نفت و راه وشهرسازی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال امضا شد.

به گزارش خبرنگار تسنیم از جم، محمد حسینی فرماندار جم در خصوص دست آورد سفر صبح امروز معاون وزیر راه و شهرسازی به شهرستان جم اظهار داشت: در سفر یک روزه معاون وزیر راه شهرسازی از راه های مواصلاتی شهرستان بازدید شد که در خصوص رفع مشکلات محور های جم به فیروزآباد، جم به پالایشگاه به ریز، ریز به دژگاه و ریز به سرچشمه تصمیماتی اتخاد شد.

فرماندار جم از امضای تفاهم نامه احداث قطعه دوم جاده جم به پالایشگاه خبر داد و افزود: این تفاهم نامه ما بین وزرات نفت و راه وشهرسازی با اعتبار ۶۰۰ میلیارد ریال منعقد شده است که به زودی وارد فاز مطالعاتی خواهد شد.

محمد حسینی با بیان اینکه احداث جاده ریز به دژگاه نقش مهمی در رونق اقتصادی شهرستان های جنوب استان بوشهر و فارس خواهد داشت خاطر نشان کرد: هم اکنون مسیر ریز به دژگاه در حال بازگشایی است و در این سفر با تاکید معاون وزیر، شروع ساخت ابنیه مسیر در دستور اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر قرار گرفت.

وی همچنین از تزریق ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جهت تکمیل راه ریز به سرچشمه گفت و افزود: احداث راه مواصلاتی ریز به روستای سرچشمه یکی از آروزی های دیرینه مردم بخش ریز است که هم اکنون کار اجرایی این مسیر دنبال می شود که امیدوارم با تزریق این اعتبار، عملیات اجرایی آن تسریع یابد.

فرماندار جم در پایان افزود: مقرر شد طرح احداث باند دوم جاده جم به فیروزآباد با مشارکت وزرات راه و نفت در دستور کار قرار گیرد تا پس از بررسی لازم، عملیات اجرایی این پرژوه حیاتی نیز آغاز شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5007

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.