• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

امید سینگ: قصد توهین نداشتم – نسبت به مردم جم وفادار بودم و هستم

  • کد خبر : 4427
  • 29 دی 1396 - 20:59

به گزارش وب سایت هواداران پارس جنوبی جم، پس از تساوی پارس جنوبی جم مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست ام لیگ برتر، برخی از هواداران پارس جنوبی جم که نسبت به این نتیجه ناراضی بودند. اعتراض خود را به صورت غیر مرسوم نسبت به مهدی تارتار بروز دادند که این حرکت باعث دلخوری سایر […]

به گزارش وب سایت هواداران پارس جنوبی جم، پس از تساوی پارس جنوبی جم مقابل استقلال خوزستان در هفته بیست ام لیگ برتر، برخی از هواداران پارس جنوبی جم که نسبت به این نتیجه ناراضی بودند. اعتراض خود را به صورت غیر مرسوم نسبت به مهدی تارتار بروز دادند که این حرکت باعث دلخوری سایر هواداران و بازیکنان تیم شد. چرا که همه معتقد بودند مهدی تارتار برای تیم زحمت کشیده و نباید اینگونه مورد بی احترامی قرار بگیرد. پس از این حرکت برخی از بازیکنان تیم مانند امید سینگ، فرشاد محمدی مهر و میثم تیموری با انتشار پستی در پیج اینستاگرام خود به حمایت از سرمربی خود پرداختند.

امید سینگ در قسمت از پست اینستاگرام خود نوشت: ” این تیم و این شهر هر چی خاطره فوتبالی دارن از لطف خدا و بزرگی تو (مهدی تارتار) بوده  ”

این جمله امید سینگ باعث دلخوری برخی از هواداران شد و به همین جهت وب سایت هواداران پارس جنوبی جم مصاحبه ای را در همین خصوص با امید سینگ صورت داد.

سینگ در مصاحبه با خبرنگار وب سایت هواداران در مورد پست خود اینگونه گفت:

” با سلام خدمت مردم دوست داشتنی جم، این بر کسی پوشیده نیست که هواداران پارس جنوبی جم به خصوص مردم عزیز شهر جم همیشه نسبت به من لطف داشته اند و من هرچه دارم از مردم این شهر است. هواداران فهیم جمی در قلب من جای دارند و من نسبت به آنها و تیم پارس جنوبی جم وفادار بوده ام، هستم و خواهم بود. در خصوص پست منتشر شده لازم است توضیحی ارائه دهم. در این پست من قصد هیچگونه توهین و بی احترامی نسبت به مردم عزیز جم نداشته ام و منظور من از جمله ” این تیم و این شهر هر چی خاطره فوتبالی دارن از لطف خدا و بزرگی تو (مهدی تارتار) بوده ” این بوده که مهم ترین و شیرین ترین خاطرات فوتبالی شهر جم که اولین آن قهرمانی در لیگ دسته یک و بعد از آن نایب قهرمانی نیم فصل و حضور در بین سه تیم بالا نشین لیگ برتر بوده با هدایت آقای تارتار رقم خورده.
همانگونه که گفتم من قصد بی احترامی به مردم عزیز و دوست داشتنی شهر جم را نداشتم چرا که آنها را از صمیم قلب دوست دارم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4427

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.