• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
6

انتقاد امام جمعه جم از ماشین های گران قیمت مسئولان

  • کد خبر : 1869
  • 11 آذر 1391 - 8:33

به گزارش خبرنگار آوای جم به نقل از فارس؛حجت‌الاسلام محمد گنجی در خطبه‌های امروز نماز جمعه جم به سالروز شهادت آیت‌الله مدرس اشاره کرد و اظهار داشت: جایگاه مدرس در تاریخ ایران اسلامی جایگاهی رفیع است و ایشان از مجاهدان فی‌سبیل‌الله است و به فرموده امام راحل ملت ما مرهون خدمات و فداکاری این انسان بزرگ است.

وی افزود: مجلس جایگاه ارزشمندی در نظام اسلامی دارد و علاوه بر قانونگذاری در امر نظارت بر حسن اجرای قانون نیز نقش مجلس ارزنده است.

امام جمعه جم خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس باید وضعیت حساس کشور را درک کنند و در شرایطی که دشمن با تحریم و تهدید فشارهای زیادی وارد کرده، نمایندگان مجلس با همکاری دولت باید تدابیری شایسته در برابر دشمن داشته باشند.

گنجی تصریح کرد: نمایندگان باید با کار کارشناسی و اتخاذ تصمیمات پخته راهکارهایی برای برون‌رفت از فشارهای اقتصادی اتخاذ کنند و از تصمیمات شتابزده و غیرکارشناسی باید پرهیز کنند.

وی با انتقاد از برخی تصمیمات اقتصادی دولت افزود: برخی تصمیمات غیرکارشناسی در حوزه اقتصادی فشار را بیشتر کرده و هیچ کس هم مسئولیت را نمی‌پذیرد و کشور بیش از هر چیز نیازمند تصمیمات عقلایی و کارشناسی است.

امام جمعه جم یادآور شد: بخشنامه‌هایی که امروز صادر و فردا لغو می‌شود ناشی از عدم کارشناسی مسایل است.

گنجی بر لزوم توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و اظهار داشت: ماشین‌های گرانقیمت مسئولان با اقتصاد مقاومتی سازگاری ندارد و مسئولان باید برای تحقق منویات مقام معظم رهبری بیش از پیش تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به روز جهانی معلولان گفت: نگهداری از معلولان از بزرگترین صدقات و حسنات است و باید در هر شهرستان جامعه معلولان تشکیل شود.

امام جمعه جم اذعان داشت: وضعیت آسایشگاه معلولان جم مطلوب نیست و مسئولان ارشد استان و شهرستان باید در این مسیر اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه جم همچنین به روز دانشجو اشاره کرد و بیان داشت: نیکسون معاون رئیس جمهور آمریکا برای ارزیابی کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد به تهران سفر کرد و دانشجویان انقلابی به این سفر اعتراض کردند و سه نفر از دانشجویان توسط رژیم به شهادت رسیدند و این روز به نام دانشجو نامگذاری شد.

گنجی خاطرنشان کرد: انتظار داز دانشجویان بسیار زیاد است و این قشر باید قدر خود را بدانند و تحت تاثیر القائات قرار نگیرند.

وی با اشاره به خدمات عظیم نظام اسلامی در احداث دانشگاه تصریح کرد: قبل از انقلاب حتی یک دبیرستان نیز در جم نداشتیم و امروز سه دانشگاه داریم و تعداد زیادی دانشجو در همین شهرستان درس می‌خوانند که نشان دهنده توجه نظام به علم و دانش است.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1869

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.