• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
5

انتقاد امام جمعه جم از وزارت نفت: برای مطالبات، پیشقدم هستم/تیم پارس برای جم می ماند

  • کد خبر : 10066
  • 10 آبان 1398 - 20:12
در بحث اشتغال شرمنده مردم هستم، هر روز جوانان برای کار و اشتغال به دفتر من مراجعه می‌کنند و بنده در حد توان پیگیر هستم ولی شرکت‌های منطقه باید پاسخگو باشند که چرا از جوانان بومی در شرکت‌ها استفاده نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان جم گفت: این شهرستان آب آشامیدنی سالم ندارد، جوانانش مشکل اشتغال دارند و فرودگاه هم تعطیل شده و حالا به دنبال تعطیلی تیم فوتبالی هستند که دل‌خوشی مردم و جوانان این منطقه است.

به گزارش آوای بوشهر؛ حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با اشاره به مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم، اظهار داشت: مسئولان مربوطه مشکلات مالی تیم فوتبال پارس جنوبی جم را برای همیشه حل کنند تا دیگر نخواهیم هر روز درباره این مشکل صحبت کنیم.

امام جمعه شهرستان جم افزود: تیم فوتبال پارس جنوبی برای ما مهم است و دغدغه مردم و هواداران این تیم نیز برای ما مهم است و مشکلات این تیم دغدغه همه مسئولان، نماینده مجلس و نهادهای نظامی و انتظامی است و هواداران مطالبات خود را در فضایی آرام و قانونی پیگیری کنند.

وی با انتقاد شدید از وزارت نفت و زیر مجموعه‌های این وزارت‌خانه تاکید کرد: صنعت نفت و گاز در منطقه شفاف اعلام کند پیوست‌های فرهنگی کجاست؟ چرا به مسئولیت‌های اجتماعی و تعهدات خود عمل نمی‌کنند؟ آیا حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی کار سخت و دشواری است که چند وقت یکبار روی ذهن مردم و هواداران است و نگران وضعیت تیم خود هستند.

محمدی با بیان اینکه شهرستان جم تنها شهرستان استان بوشهر است که آب آشامیدنی سالم ندارد خاطرنشان کرد: فرودگاه جم با آن همه هزینه چند سالی است که تعطیل شده است و حالا می‌خواهند تیم فوتبالی که نشاط اجتماعی را به همراه داشته تعطیل کنند. چرا نمی‌توانید تیم‌داری کنید؟

وی ادامه داد: در بحث اشتغال شرمنده مردم هستم، هر روز جوانان برای کار و اشتغال به دفتر من مراجعه می‌کنند و بنده در حد توان پیگیر هستم ولی شرکت‌های منطقه باید پاسخگو باشند که چرا از جوانان بومی در شرکت‌ها استفاده نمی‌کنند.

امام جمعه شهرستان جم از نمایندگان مجلس خواست تا موضوع تیم‌های نفتی را بررسی کنند و افزود: نمایندگان مجلس قانون را به نفع مردم اصلاح کنند و تبصره‌ای بزنند. مطالبه جدی مردم شهرستان جم از وزارت نفت حل پایدار و دائمی مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی است و امیدواریم دیگر شاهد دغدغه‌ای در این زمینه نباشیم و این تیم پر قدرت لیگ برتر را ادامه دهد.

وی تصریح کرد: به مردم و جوانان توصیه می کنم که مطالبه خود در بستر قانون و منطق بدون هر حواشی و هرگونه اقدامی که زیبنده شهرستان نیست پیگیری نمایید و البته بنده برای همه مطالبات جلوی شما راه می‌افتم و شما هم به وظیفه خود عمل کنید. تیم پارس جنوبی جم برای جم باقی خواهد ماند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10066

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.