• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
10

اهداء دو هزار بسته نوشت‌ افزاری بین دانش آموزان

  • کد خبر : 3885
  • 16 مهر 1396 - 18:22

آوای جم -همزمان با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از دو هزار بسته اقلام نوشت افزاری در اختیار دانش آموزان چهار شهرستان همجوار پالایشگاه های بزرگترین مجتمع گازی کشور قرار داد. به گزارش آوای جم – به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی، رئیس […]

آوای جم -همزمان با شروع ماه مهر و بازگشایی مدارس، مجتمع گاز پارس جنوبی بیش از دو هزار بسته اقلام نوشت افزاری در اختیار دانش آموزان چهار شهرستان همجوار پالایشگاه های بزرگترین مجتمع گازی کشور قرار داد.

به گزارش آوای جم – به نقل از روابط عمومی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی، حسن نوروزی، رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام بازگشایی مدارس، مجتمع گاز پارس جنوبی در راستای عمل به تعهدات اجتماعی سازمان، بسته‌های اقلام تحصیلی را در اختیار دانش‌آموزان چهار شهرستان عسلویه، جم، کنگان و دیر قرار داد.

وی با اشاره به اهمیت حمایت از ساکنین شهرستان های اطراف پالایشگاه‌های مجتمع عظیم گازی پارس جنوبی گفت: خوشبختانه با حمایت مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی، توانسته ایم در سال های اخیر گام های بسیار مثبتی را در حوزه های آموزشی، ورزشی و محیط زیست در منطقه برداریم و این مهم با شتاب بیشتری ادامه خواهد یافت.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امیدواریم این مجتمع در حوزه‌های مختلف آموزشی، بتواند خدمات ارزنده‌ای را به مردم در این منطقه بسیار غنی فرهنگی ارائه نماید.

نوروزی در ادامه به اقلام سبد نوشت افزاری در ماه مهر اشاره نمود و عنوان داشت: این اقلام شامل دفتر، جعبه های مداد رنگی، کیف، پاک کن، دفتر نقاشی و … می باشد.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: مجتمع عظیم گازی کشور، اکنون با داشتن بیشترین سهم تولید گاز در کشور و توجه ویژه و مستمر به اصل مهم رسالت اجتماعی، زمینه را برای پیشرفت و توسعه پایدار گاز در تمامی پالایشگاه های مجتمع فراهم خواهد نمود و به عنوان یکی از پیشگامان مسئولیت های اجتماعی در کنار مردم این منطقه گام بر می‌دارد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.