• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
5

اولین نشست مجمع عمومی بسیج شهرستان جم برگزار گردید

  • کد خبر : 2367
  • 04 خرداد 1392 - 5:13

به گزارش خبرنگار آوای جم ، اولین نشست مجمع عمومی بسیجیان شهرستان جم در آستانه میلاد سراسر سعات مولی الموحدین علی بن ابیطالب و سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور امام جمعه ، مدیران ،‌مسئولین ، خانواده های شهداء‌ و جمعی از بسیجیان شهرستان جم در ناحیه مقاومت سپاه حضرت عباس «ع » شهرستان جم برگزار گردید .

سرهنگ رئیسی ضمن تبریک بمناسبت میلاد خجسته حضرت علی « ع» و گرامی داشتن یاد و خاطره شهداء و بسیجیان عنوان نمود ،‌ اولین نشست مجمع عمومی بسیجیان با هدف اجرای فعالیتهای فرهنگی و حفظ ارزشهای انقلابی و همچنین تاکید مقام معظم رهبری در خصوص فعالیتهای فرهنگی بسیجیان تشکیل شده است .

سرهنگ رئیسی اضافه نمود: بسیجیان طی سال گذشته در فعالیت های فرهنگی مختلفی از قبیل اعزام کاروانهای راهیان نور،‌ اردوهای زیارتی، سیاحتی، برگزاری یادوراه شهداء،‌ اعزام خانواده های معظم شهداء‌ به مشهد و حج عمره، اجرای همایش و برنامه های فرهنگی بصیرتی نقش موثری داشته و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار ننموده اند.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی اشاره کرد و گفت: بسیج از ظرفیت های بالایی برخوردار بوده و برای خلق حماسه ای دیگر از طریق حضور حداکثری در پای صندوق های مشتاقانه آماده است.

در ادامه این نشست ستوان یکم پاسدار عبدالرضا ریزی دبیر مجمع عمومی بسیج پیرامون مجمع عمومی بسیجیان و اهداف کلی و چارت آن توضیحاتی ارائه نمودند .

پایان بخش این نشست امام جمعه شهرستان جم ضمن تبریک و تهنیت بمناسبت میلاد امام اول شیعیان جهان افزود :‌استقامت مردم در خرمشهر دشمن را نابود کرد . شجاعت مردان و زنان خرمشهر مثال زدنی است و باید هر سال بیان شود . این فرهنگ استقامت ، ایثار و شهادت مردم خرمشهر باید در فرهنگ کشور لحاظ گردد .

رزمندگان اسلام با الگو گرفتن از مولا علی « ع» با رشادت و پایمردی توانستند خرمشهر را آزاد کنند و افتخار بزرگی است که در این حماسه بزرگ مردم استان بوشهر و شهرستان جم هم سهیم بودند .

گنجی اضافه نمود ، بسیج واژه مقدسی است که شامل همه اقشار می شوند ، بسیجی پاسدار ارزشهاست . آنجائیکه بسیج حضور دارد ،‌دشمن ناکام می ماند و اکنون باید با حضور در صحنه انتخابات بار دیگر دشمنان را نا امید نمائیم .

وی با بیان اینکه انتخاب اصلح می بایست با معیار و ارزشهای انقلاب صورت پذیرد، بیان داشت: باید حواسمان باشد که انتخابمان بر اساس شعارهای عوام فریبانه نباشد.

در پایان این مراسم از همه بسیجیان که در فعالیتهای فرهنگی تبلیغاتی بسیج حضور و مشارکت داشتند قدر دانی و لوح سپاس از طرف فرمانده سپاه حضرت عباس « ع»‌ دریافت نمودند .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2367

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.