• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

اکسیر: روز جم متفاوتی را برنامه ریزی کردیم/هزینه کردن در حوزه فرهنگ، سرمایه گذاری است

  • کد خبر : 4716
  • 28 بهمن 1396 - 11:09

کسیر با تاکید بر اینکه از هزینه کردن در حوزه فرهنگ و هنر نباید ترسید تصریح کرد: هر هزینه ای که در حوزه نرم افزاری انجام شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری دراز مدت است و مهم این است که این هزینه کرد ها در مسیر پاک و شفاف انجام شود و منافع مردم را به دنبال داشته باشد.
در این راستا دبیرخانه دائمی روز جم با مسئولیت یکی از نیروهای خوب این شهرستان دایر شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر جم گفت: برنامه‌ریزی‌ها به صورت شورایی و با تشکیل کمیته‌های مختلف آغاز شده تا بتوانیم شهرستان جم را با وسعت جغرافیایی آن به کشور بیش از آن چیز که اکنون از آن اطلاعاتی در دست دارند، معرفی کنیم.

به گزارش دبیر خانه همایش روز جم؛ عبدالحسین اکسیر در نشست خبری همایش نکوداشت روز جم اظهار داشت: رسانه‌ها را منصف‌ترین منتقدان جامعه می‌دانیم که می‌توانند به پیشبرد اهداف کلان جامعه کمک کنند.

وی افزود: معتقدیم رسانه‌ها به دنبال مچ‌گیری نیستند و با حضور رسانه‌ها می‌توان شفافیت را به معنای واقعی در شهرداری رقم زد که نوع حضور آنها در شهرستان جم به عنوان یک پتانسیل می‌تواند در جهت توسعه این شهر از ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم با بیان این که در گام اول تلاش کرده‌ایم روز جم متفاوتی برگزار شود، تصریح کرد: در این راستا دبیرخانه دائمی روز جم با مسئولیت یکی از نیروهای خوب این شهرستان دایر شده است.

اکسیر ادامه داد: برون‌سپاری برنامه‌های هفته جم گام بعدی بود تا بتوان از تمام ظرفیت نخبگان در حوزه‌های مختلف شهرستان بهره برده و کیفیت برنامه‌ها را در شان مردم این هشر و استان بوشهر بهبود داد.

وی با اشاره به این که برنامه‌ریزی‌ها به صورت شورایی و با تشکیل کمیته‌های مختلف آغاز شد، افزود: در گامی دیگر، گستره روز جم را به روز شهرستان جم افزایش دادیم تا شهرستان جم با وسعت جغرافیایی به کشور بیش از آن چیز که اکنون از آن اطلاعاتی در دست دارند، معرفی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر جم یادآور شد: البته این تجربه اول برای رویه جدید است و قطعا ممکن است نتوانیم به آنچه که مطلوب نهایی است برسیم اما امید داریم با همراهی همه مردم و نخبگان شهرستان، رضایت‌نسبی مردم از برگزاری نکوداشت روز جم به دست آید و در این راستا الگوی مشخصی برای سال‌های آتی داشته باشیم.

اکسیر با تاکید بر اینکه از هزینه کردن در حوزه فرهنگ و هنر نباید ترسید تصریح کرد: هر هزینه ای که در حوزه نرم افزاری انجام شود هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری دراز مدت است و مهم این است که این هزینه کرد ها در مسیر پاک و شفاف انجام شود و منافع مردم را به دنبال داشته باشد.

وی به پروژه های دهه فجر شهرداری جم نیز اشاره کرد و بیان کرد: در دهه فجر امسال، ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهر جم به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4716

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.