• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
8

اگر مخالف جمعه بازار بودم ، اصلا برپا نمی‌شد !

  • کد خبر : 3481
  • 24 مرداد 1396 - 14:29

گر مخالف جمعه بازار بوده باشیم اصلا برپا نمی‌شد اما ما موافق آن بودیم به شرطی که فقط برای میوه و تره‌بار باشد که متاسفانه امروز همه چیز در آن معامله می‌شود. جمعه بازار جم امروز محل توزیع مواد مخدر صنعتی و سنتی شده و محل فساد شده است و کاملا غیر بهداشتی است به همین خاطر با آن مخالفیم.

آوای جم – رئیس اتاق اصناف شهرستان جم گفت: اگر مخالف جمعه بازار بودم ، اصلا برپا نمی‌شد !

به گزارش آوای جم، علی خطیب عصر دوشنبه در نشست خبری ضن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران تلاش‌های قابل ستایشی دارند که همراهی و نظارت آنان یاریگر مسئولان است.

وی گفت: اگر مخالف جمعه بازار بوده باشیم اصلا برپا نمی‌شد اما ما موافق آن بودیم به شرطی که فقط برای میوه و تره‌بار باشد که متاسفانه امروز همه چیز در آن معامله می‌شود. جمعه بازار جم امروز  کاملا غیر بهداشتی است به همین خاطر با آن مخالفیم.

خطیب افزود: طبق قانون شهرداری متولی محوطه سازی روز بازار و بازارهای هفتگی است و به آن‌ها پیشنهاد داده‌ایم اگر نمی‌توانند چنین کاری انجام دهند به بخش خصوصی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه در جم گرانی نیست اما بعضی از صنوف گران‌فروشی می‌کنند گفت: وظیفه اتاق اصناف ۹۰ درصد ساماندهی بازار و ۱۰ درصد مبارزه با تخلفات است که آن ۱۰درصد شامل تشکیل پرونده تخلف و ارجاع به تعزیرات حکومتی می باشد که به‌طور کامل انجام می شود.

شهرستان نهاد تعزیراتی ندارد

خطیب با بیان اینکه نهاد تعزیراتی در شهرستان مستقر نشده افزود: مشکل عمده ما در برخورد با گران‌فروشی‌ها نداشتن نهاد تعزیراتی در شهرستان است که مانع از برخوردهای لازم در موارد مختلف می‌شود، همچنین خیلی از جاها دست‌های ما بسته است و در اکثر موارد فقط تعزیرات می‌تواند ورود کرده و برخوردهای لازم را انجام دهد.

وی سه کار مهم اتاق اصناف در سال گذشته را تأسیس موسسه خیریه کوثر اصناف و ارائه نرخنامه مصوب در سایت اصناف که به‌طور مرتب بروزرسانی می‌شود و راه‌اندازی شهرک صنفی دانست و اضافه کرد: اگر مشکل ما با اداره آبفا حل شود به‌زودی شاهدان شروع به کار این شهرک صنفی خواهیم بود.

منبع :  آینه جم

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3481

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.