• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
9

ایران در مقابل آمریکا واسرائیل ایستاده است

  • کد خبر : 53
  • 24 اردیبهشت 1390 - 4:39

این ایران است که در خاورمیانه در پرتو مقام معظم رهبری در مقابل امریکا و اسرائیل ایستاده است.     به گزارش خبرنگار آوای جم؛امام جمعه موقت شهرستان جم: این ایران است که در خاورمیانه در پرتو مقام معظم رهبری در مقابل امریکا و اسرائیل ایستاده است.   خطبه های این هفته ی نماز جمعه […]

این ایران است که در خاورمیانه در پرتو مقام معظم رهبری در مقابل امریکا و اسرائیل ایستاده است.

 

 

به گزارش خبرنگار آوای جم؛امام جمعه موقت شهرستان جم: این ایران است که در خاورمیانه در پرتو مقام معظم رهبری در مقابل امریکا و اسرائیل ایستاده است.

 

خطبه های این هفته ی نماز جمعه ی جم (۲۳/۲/۹۰) توسط حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه ی موقت شهرستان برگزار شد. ایشان در خطبه ی اول به دسته بندی انسانها پرداخته و با توجه به آیه شریفه« قُلْ یَا عِبَادِ الَّذِینَ آمَنُوا اتَّقُوا رَبَّکُمْ لِلَّذِینَ أَحْسَنُوا فِی هَذِهِ الدُّنْیَا حَسَنَهٌ وَأَرْضُ اللَّهِ وَاسِعَهٌ إِنَّمَا یُوَفَّى الصَّابِرُونَ أَجْرَهُم بِغَیْرِ حِسَابٍ» ویژگی های انسانهای دارای ظرفیت را بندگی، مومن، با تقوا ، اهل حساب، فارغ از تعلقات زمان ومکان و دارای صبر و تحمل بالا برشمردند. در خطبه دوم نیز ضمن اشاره به فتوای معروف لغو امتیاز انحصاری توتون و تنباکوی تالبوت توسط آیت الله میرزای شیرازی، تبعیت از ولایت و رهبری را عامل شکست دشمنان در داخل و خارج عنوان کرد. وی با اشاره به جنایات آمریکا، اسرائیل و آل سعود و خلیفه، آرزوی دستیابی ملت بحرین به حق خود نمودند. در ادامه خطبه آشنا کردن جوانان با نماز،قرآن و احادیث و توجه به مسائل معنوی و تفریحات سالم را  واکسینه شدن در مقابل تهدیدات فناوری های ارتباطی عنوان نمود. در پایان ضمن بیان ضرورت حضور امام جمعه در شهرستان به خصوص در جهت نظارت بر مسائل جاری شهرستان، خواستار زودتر مستقر شدن امام جمعه در شهرستان شدند.

خبرنگارپایگاه خبری تحلیلی آوای جم: محمد عباسی

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=53

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.