• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
16
جمعه های پر استرس؛

اینجا اتوبان است یا پیست موتورسواری؟!

  • کد خبر : 9512
  • 11 مرداد 1398 - 20:36
عدم وجود پیست موتورسواری در جم، تاکنون حوادثی را رقم زده و بیم آن می رود که ادامه این وضعیت، به اتفاقات تلخ و دردناک تبدیل شود.


آوای بوشهر- صغری محمدی: این روزها جوانان زیادی به موتورسواری روی آورده اند و با فرارسیدن تابستان تعداد زیادی از علاقمندان موتور سواری به سمت اتوبان خروجی شهر جم سرازیر می شوند.

موتور سواری در جم با وجود طرفداران پر تعداد، اما شرایط مطلوبی ندارد و وعده های مسئولان هم برای ایجاد پیست مناسب تاکنون به نتیجه نرسیده است.

همین هم باعث شده تا عصر های آدینه، جوانان موتورسوار اتوبان را برای حرکات نمایشی انتخاب کنند که علاوه بر خطرات جانی و مالی برای موتور سواران، جان راننده و سرنشینان دیگر خودروها را هم تهدید می کند.

اتوبان خروجی شهر جم یکی از پرترددترین اتوبان های مواصلاتی استان است که روزهای جمعه پر می شود از صدای گوشخراش موتورها، هلهله جوانان وبرخی خانواده ها و ترافیک سنگین خودروها و صحنه ترسناکی از هیجان و استرس ایجاد می کند!

برخی رانندگان برای دیدن نمایش موتورسواران، سرعت خود را کم می کنند و برخی نیز با عصبانیت و دلخوری به راه خود ادامه می دهند.

عدم وجود پیست موتورسواری در جم، تاکنون حوادثی را رقم زده و بیم آن می رود که ادامه این وضعیت، به اتفاقات تلخ و دردناک تبدیل شود.

جوانان جم به دنبال تخلیه هیجان و انجام ورزش مورد علاقه شان هستند و خانواده ها هم نگران تبعات ورزش در فضای ناامن، غیر استاندارد و بدون نظارت کنونی! مسئولان هم همچنان تماشاچی این وضعیت هستند هر چند که این تماشاگری تا رخداد حادثه ای تلخ ادامه خواهد یافت و پس از آن هر اقدامی بی فایده خواهد بود!

مسئولان کمک کنند ورزش موتور سواری در جم، به صورت حرفه ای و با برنامه انجام شود و شاهد موفقیت جوانان جم در این رشته مهیج در سطح کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9512

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.