• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8
علی دایی در نشست خبری بعد از بازی با پارس جم:

خنده دار است که پارس جنوبی جم نمی تواند پول خودش را بگیرد

  • کد خبر : 7345
  • 10 اسفند 1397 - 14:30
«حیف که من سیاسی نیستم و گرنه این مردم لایق بهترین‌ها هستند. این بخش از کشور روی گنج خوابیده است و بزرگترین منطقه گازی ایران و حتی جهان در عسلویه است اما خنده‌دار است که پارس جنوبی جم نمی‌تواند پول خودش را بگیرد.

به گزارش آوای بوشهر؛ سر مربی تیم سایپا بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی جم، در نشست خبری در پاسخ به این سوال که چرا شهری مثل جم که سرشار از منابع نفت و گاز است باید چنین زمینی داشته باشد گفت: «حیف که من سیاسی نیستم و گرنه این مردم لایق بهترین‌ها هستند. این بخش از کشور روی گنج خوابیده است و بزرگترین منطقه گازی ایران و حتی جهان در عسلویه است اما خنده‌دار است که پارس جنوبی جم نمی‌تواند پول خودش را بگیرد.

علی دایی به عدم مدیریت درست در جامعه اشاره کرد و خاطر نشان کرد: عدم مدیریت درست به وضعیت ما ضربه زده است. فوتبال هم بخش کوچکی از این مجموعه است و ضربه خورده است. متاسفانه به خاطر مدیریت نادرست، شرایط زمین ورزشگاه جم باید اینگونه باشد و امکانات نداشته باشند.

دایی  افزود: اگر فوتبال را از این مردم در منطقه دور افتاده بگیریم چه دلخوشی برایشان می ماند؟ به جای اینکه به مناطق محروم رسیدگی کنند شرایط اینگونه است. در پایتخت هم خبری نیست چه برسد در شهرهای کوچکی مانند جم .

وی در پایان درباره استقبال مردم شهرستان جم از او و تیمش گفت: مردم در شهرستانها عاشق فوتبال هستند. من شناختی از شهر جم ندارم و نمی‌دانم سینما دارد یا نه اما تنها چیزی که مردم را متحد می‌کند، فوتبال است. باید به تیم‌های شهرستانی رسید. فوتبال مردم را دور هم جمع می‌کند. حیف است چنین تیم‌هایی مشکل داشته باشند.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=7345

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.