• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
9

تیراندازی در شهر جم تکذیب شد/ بازداشت بانوی غیربومی در جم ربطی به داعش ندارد

  • کد خبر : 2485
  • 26 خرداد 1396 - 9:18

آوای جم، بامداد جمعه بانوی غیربومی که قصد داشت وارد یکی از هیات های مذهبی روستای بهارستان جم شود به دلیل مشکوک بودن توسط نیروی انتظامی بازداشت شد. به گزارش خبرنگار آوای جم، بعد از بازداشت وی، برخی گمانه زنی ها وی را به داعش ربط داده که قصد خرابکاری در شب قدر در این […]

آوای جم، بامداد جمعه بانوی غیربومی که قصد داشت وارد یکی از هیات های مذهبی روستای بهارستان جم شود به دلیل مشکوک بودن توسط نیروی انتظامی بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار آوای جم، بعد از بازداشت وی، برخی گمانه زنی ها وی را به داعش ربط داده که قصد خرابکاری در شب قدر در این روستا را داشته است.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری جم در گفتگویی با خبرنگار آوای جم ؛ ربط دادن بازداشت این خانم به داعش را تکذیب کرد و تاکید کرد این موضوع صحت ندارد.

عبدالحسین رفیعی پور گفت: نیروی انتظامی به این خانم مشکوک شده و موضوع خاصی نبوده است.

رفیعی پور همچنین تیراندازی در روستای قائدی و شهر جم را تکذیب کرد.

وی شایعه تیر اندازی به سمت یکی از مساجد روستای قائدی توسط یک مرد و زن و تیر اندازی در شهر جم که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده بود را تکذیب کرد.

گفتنی است بعد از حوادث تروریستی تهران ، در شبکه های اجتماعی شایعاتی در زمینه حضور داعش در برخی شهرهای دیگر منتشر می شود.

پلیس و وزارت اطلاعات هشدار داده ، مردم در این زمینه از انتشار شایعات خودداری کنند و با شایعه کنندگان نیز برخورد جدی می شود.

از شهروندان درخواست می شود به دلیل حساسیت های منطقه ای از دامن زدن به شایعات خودداری کنند و موارد مشکوک را با شماره گیری ۱۱۳ به اداره اطلاعات گزارش دهند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2485

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.