• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
9
اولتیماتوم پارسی ها به مسئولین؛

بازیکنان تیم پارس جم به مسئولان باشگاه اولتیماتوم دادند

  • کد خبر : 8398
  • 29 فروردین 1398 - 13:04
بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم که بعد از گذشت ۲۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر تنها ۳۵ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اندبه مسئولان باشگاه و شهرستان جم اولتیماتوم دادند.

آوای بوشهر؛ بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی جم با گذشت ۲۶ هفته از بازی‌های لیگ برتر تنها ۳۵ درصد مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند و همین سبب باعث گلایه مندی شدید آنها شده است.

نماینده شهرستان جم در لیگ برتر با مالکیت منطقه ویژه اقنصادی پارس جنوبی حضور دارد که به سبب مصوبه مجلس، وزارت نفت قادر به تزریق پول به این تیم نیست و سال گذشته و امسال نیز پتروشیمی‌ها و شرکت‌های خصوصی به این تیم نفتی کمک می‌کردند ولی مدتی است که آنها هم از زیر بارش شانه خالی کرده‌اند و این تیم پرطرفدار جنوبی حال و روز خوشی ندارد.

قول مسئولان باشگاه پارس جم در خصوص پرداخت بخشی دیگر از قرارداد آنها قبل از عید نوروز نیز محقق نشده و این تیم جزو تیم‌هایی است که کمترین میزان دریافتی را داشته‌اند و اکنون نیز به گفته اکثر بازیکنان و کادرفنی با مشکلات مالی مواجه شده‌اند.

باوجود اینکه شاگردان تارتار روز جمعه بازی با سپیدرود را در پیش دارند، شب گذشته بازیکنان این تیم با انتشار یک پست واحد در صفحات شخصی اینستگرام خود نسبت به عدم پرداخت مطالباتشان واکنش نشان دادند و اعلام کردند در بازی با سپیدرود به عشق هواداران با تمام وجود ظاهر می‌شوند و بعد از این مسابقه اگر مشکلات مالی حل نشود، تصمیماتی می‌گیرند که عواقبش به عهده مسئولان استانی و شهرستان جم خواهد.

بازیکنان پارس جنوبی در اینستاگرام خود نوشته‌اند:

«با سلام خدمت هواداران فهیم و دوست داشتنی تیم پارس جنوبى جم. ما بازیکنان، کادر فنى، کادر پزشکى و تدارکات تیم تا این لحظه از هیچ تلاشى براى خوشحال کردن شما و موفقیت تیم دریغ نکردیم و همیشه با تمام توان در تمرینات و مسابقات شرکت کردیم تا بتوانیم لحظه‌اى دل شما عزیزان را شاد کنیم، ولى متاسفانه با وجود قول‌هاى مکررى که مسئولان شهر جم و باشگاه دادن تا این لحظه هیچکدام محقق نشده از این رو بازیکنان با تمام توان در بازى با سپیدرود به خاطر شما هواداران شرکت می کنیم و بعد از بازى با سپیدرود هر اتفاقى افتاد عواقبش متوجه مسئولان باشگاه و استان است.

چون فوتبال حرفه ما است و تنها درآمد ما از این شغل تامین می‌شود تا امروز کمترین دریافتى در بین ۱۶ تیم لیگ برتر در این فصل را داشتیم و با توجه به ظرفیت‌های موجود در منطقه هیچ عزمى براى موفقیت تیم دیده نمی‌شود. دیگر کارد به استخوانمان رسیده، با آرزوى موفقیت در بازى با سپیدرود . یا على».

حال باید دید مسئولان استان بوشهر و باشگاه پارس جنوبی جم چه موقع نسبت به پرداخت مطالبات بازیکنان و کادر فنی تیم پارس جم اقدام موثری انجام خواهند داد تا جمی‌ها از این بحران خارج شوند و پنج بازی پیش روی خودشان را نیز به موفقیت به اتمام برسانند.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.