• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
6
مصطفی ارجمند

بازی مافیایی آبی های تهران علیه بوشهر/ شیخ و سه نماینده دیگر، جلوی حق کشی بایستند

  • کد خبر : 12662
  • 17 تیر 1399 - 20:13
تکلیف نتیجه بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران با تصریح رئیس ایفمارک بر تخلف تهرانی ها، روشن است و هر نتیجه ای جز 3 بر صفر یعنی ضایع کردن حق مردم استان بوشهر و هواداران پارس جنوبی جم. شیخ و همکارانش در استان بوشهر نباید اجازه چنین رفتاری را دهند حتی اگر لازم باشد از همین امروز تذکر به وزیر ورزش و حتی طرح سوال را در دستور کار قرار دهند.

مصطفی ارجمند

آوای بوشهر؛ روز یک شنبه تیم استقلال تهران در اقدامی عجیب و مافیایی به بهانه کرونایی بودن تعدادی از بازیکنانش از رویارویی با تیم پارس جنوبی جم خودداری کرد.

استقلالی ها در حالی از بازی مقابل جمی ها شانه خالی کردند که تدابیر لازم برای برگزاری بازی خانگی پارس جم و استقلال دیده شده و هیچ چیز جز رفتار عجیب و غیرقانونی باشگاه استقلال نمی توانست این بازی را تعطیل کند.

بوق های پروپاگاندای رسانه ای استقلال از یک روز قبل از بازی، فضا را برای رفتار غیر قانونی آبی ها آماده کرد و امروز هم که مشخص شده هیچ دلیل موجهی برای عدم برگزاری بازی وجود نداشته دست به هوچی گری می زنند تا بتوانند با فشار بر فدراسیون و وزارت ورزش از زیر بار شکست ۳ بر صفر فرار کنند.

صحبت های رئیس ایفمارک هم نشان می دهد آنچه استقلالی ها در مورد کرونایی بودن بازیکنان شان می گویند جز دروغ چیزی نیست و حتی به فرض صحت ادعای شان، لغو بازی نیاز به تایید تست کرونای حداقل ۲۵ درصد عوامل یک تیم دارد که باز هم با ادعای مطرح شده در مورد تعداد کرونایی های استقلال، این تعداد به ۲۵ درصد نمی رسد مگر اینکه نصف عوامل تیم را از لیست مجموع عوامل تیم، خط بزنند کاری که گویا دارند انجام می دهند!

عدم سفر کاروان استقلال تهران به جم هر علتی داشت قطعا کرونا نبود چرا که قوانین و دستورالعمل های کرونایی ایفمارک هم نشان می دهد فرار استقلال از بازی با پارس جم، کاملا غیر قانونی و خودسرانه انجام شده است.

آنچه بیش از همه هواداران پارس جنوبی جم را نگران می کند لابی های قدرتمند آبی ها برای موجه جلوه دادن رفتار غیرقانونی شان و پایمال کردن حق جمی هاست. آبی های پایتخت قطعا از نفوذ و قدرت وسیعی در فدراسیون فوتبال و بدنه وزارت ورزش برخوردارند و بدیهی است که قربانی کردن تیم استان بوشهر اگر با دخالت جدی مسئولان استان به ویژه نمایندگاه ۴ حوزه انتخابیه همراه نشود حتمی خواهد بود.

امروز نمایندگان مردم در مجلس به ویژه شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان باید از ظرفیت قانونی خود استفاده کنند و اجازه ندهند حق هواداران پرشور تیم بوشهری پایمال شود.

بدیهی است آنچه قرار است رخ دهد صرفا مطالبه مواجهه قانونی و بی طرفانه با اتفاقات روز یکشنبه است تا این تصور تلخ در اذهان ایجاد نشود که در جمهوری اسلامی ایران، حق مظلوم را با هوچی گری و نفوذ و لابی می خورند و کسی فریاد نمی زند.

تکلیف نتیجه بازی پارس جنوبی جم و استقلال تهران با تصریح رئیس ایفمارک بر تخلف تهرانی ها، روشن است و هر نتیجه ای جز ۳ بر صفر یعنی ضایع کردن حق مردم استان بوشهر و هواداران پارس جنوبی جم. شیخ و همکارانش در استان بوشهر نباید اجازه چنین رفتاری را دهند حتی اگر لازم باشد از همین امروز تذکر به وزیر ورزش و حتی طرح سوال را در دستور کار قرار دهند.

باید دید نمایندگان استان بوشهر به ویژه شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر می توانند از ظرفیت نمایندگی برای احقاق حق مردم استان استفاده کنند یا بازی را به لابی های تهران واگذار می کنند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12662

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.