
بیست و یکمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران برگزار شد تا کارنامه افتخارات عملیات غیرصنعتی پازارگارد با نمره ۲۰ روابط عمومی تکمیل شود ؛ دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی ایران را به نام عبدالحمید شعرانی امضا کرد .
تاریخ روابط عمومی این شرکت به دو بخش تقسیم می شود که بخش دوم آن از زمان حضور شعرانی تا امروز و بخش اول آن ماقبل از عبدالحمید شعرانی است ؛ شعرانی سطح حرفه ای بودن روابط عمومی پازارگاد را به طرز فراتر از انتظار ارتقا داد و حالا به صدر نشین روابط عمومی های ایران تبدیل شده است ؛
شعرانی اولین مدیر بومی است که ریاست روابط عمومی و تشریفات پازارگاد را بر عهده دارد و مهمتر از عملکرد فراتر از انتظارش ، نشان دادن ظرفیت مدیران بومی به مدیران بالا دستی است که اغلب از اعتماد به نیروی بومی پرهیز می کنند .
با بررسی گزارش هایی که پیش تر از درآمد شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد و سهم روابط عمومی این شرکت از مجموع درآمد ها منتشر شده است ، حمید شعرانی گران ترین مدیر عسلویه است ؛ عبدالحمید شعرانی با حضور در روابط عمومی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد خوش درخشیده است و حالا برند پازارگاد حمید شعرانی است .
موفقیت عبدالحمید شعرانی صحبت امروز نیست بلکه در بهمن ماه ۱۴۰۰ ، این مدیر توانمند بومی توانست رتبه برتر کشوری در حوزه اطلاع رسانی را کسب کند ؛ موفقیت در روابط عمومی پازارگاد زمینه ای شد تا شورای راهبردی پتروشیمی های منطقه ، حمید شعرانی را به عنوان دبیر و سرپرست دبیر خانه شورا برگزیند ؛ همانطور که انتظار می رفت حضور شعرانی در شورای راهبردی موفقیت هایی را همراه داشت که ساماندهی و قانونمند کردن کمک هایی که در حوزه مسئولیت های اجتماعی صورت می گرفت از مهم ترین آن ها بود .
امروز می توان از عبدالحمید شعرانی به عنوان یک مدیر توانمند و البته موفق بومی یاد کرد که پازارگاد روز های خوبش را با حضور این مدیر خلاق سپری می کند ؛ به راستی حال شورای راهبردی هم با عبدالحمید شعرانی خوب بود….