• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
8

با اقتدار با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت برخورد جدی می کنیم/ وقوع جرم در جم کاهش یافته است

  • کد خبر : 3460
  • 22 مرداد 1396 - 17:34

  آوای جم، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه با اقتدار با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه برخورد خواهیم کرد تاکید کرد: وقوع جرم در شهرستان جم کاهش یافته است.   به گزارش آوای جم، سرهنگ سیدعلی مهدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار […]

 

آوای جم، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جم با بیان اینکه با اقتدار با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه برخورد خواهیم کرد تاکید کرد: وقوع جرم در شهرستان جم کاهش یافته است.

 

به گزارش آوای جم، سرهنگ سیدعلی مهدیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: مهمترین وظیفه ی نیروی انتظامی تلاش برای حفظ نظم و ایجاد آرامش مردم می باشد و در این راه رسانه ها نیز نقش موثری دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: قلم و دوربین های خبرنگاران برای انتقال تلاش های ماموران نیروی انتظامی بسیار حائز اهمییت است تا مردم امنیت و آسایش خود را با دیدن تلاش های ماموران و نیروهای جان بر کف به خوبی احساس کنند.

سرهنگ مهدیان با بیان اینکه نیروی انتظامی با اقتدار با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت جامعه به شدت برخورد می کند یاد آور شد: مردم همیشه به نیروی انتظامی کمک می کنند و در برخورد با مجرمان و بر هم زنندگان امنیت،آسایش و آرامش بسیار جدی خواهیم بود.

وی با اشاره به امنیت مطلوب شهرستان جم تاکید کرد: با همراهی مردم، شهرستان جم یکی از امن ترین شهرستان های استان بوشهر می باشد و وقوع جرم در این شهرستان کاهش یافته است.

فرمانده انتظامی شهرستان جم به جرائمی که طی ۵ ماه گذشته در این شهرستان رخ داده اشاره کرد و تصریح کرد: در بحث کشف سرقت،  ۹۵ درصد این سرقت ها را شناسایی و کشف کنیم.

سرهنگ مهدیان به جرائم جشن در شهرستان جم اشاره کرد و ادامه داد:  ۱۰۰ درصد جرائم خشن شهرستان جم کشف کرده ایم و بیش از ۵۰ درصد جرائم خشن در جم کاهش یافته است.

وی افزود: در سال جاری تاکنون فقط یک قتل در شهرستان جم رخ داده است.

سید علی مهدیان به کالای قاچاق اشاره کرد و بیان داشت: کشف کالای قاچاق طی ۵ ماه گذشته۳۱۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: ۲۸ درصد تصادفات فوتی در جم کاهش یافته است.

مهدیان به موضوع طرد افاغنه اشاره کرد و گفت: ۳۶۶ نفر در سال جاری از شهرستان جم خارج شده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان جم به خودرو های حامل قاچاق اشاره کرد و اظهار داشت: ۱۱۳ دستگاه خودرو طی ۵ ماه گذشته توقیف شده است.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=3460

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.