• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5

با تمام وجود به تیم پارس جنوبی جم کمک می‌‌شود/راه‌اندازی شهرداری بهارستان در آینده نزدیک

  • کد خبر : 5523
  • 05 شهریور 1397 - 12:36

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از تیم پارس جنوبی‌جم گفت: با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می‌‌شود و با پیگیری‌های نماینده مجلس کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شده است. به گزارش آوای بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر دیروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان جم با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان جم […]

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت از تیم پارس جنوبی‌جم گفت: با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می‌‌شود و با پیگیری‌های نماینده مجلس کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شده است.

به گزارش آوای بوشهر، عبدالکریم گراوند عصر دیروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرستان جم با بیان اینکه پروژه‌های شهرستان جم نسبت به سایر شهرستان‌ها متفاوت‌تر است اظهار داشت:  طرح‌های شهرستان جم با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری می‌رسد که این خود با دیگر طرح‌ها متفاوت‌تر کرده است.

وی با بیان اینکه مجتمع خدماتی رفاهی ایمن سفر ایرانیان جم توسط بخش خصوصی انجام گرفته است افزود: این پروژه بزرگی در جنوب کشور محسوب می‌شود و برای ۷۰ نفر اشتغال ایجاد کرده که جای تقدیر دارد.

استاندار بوشهربا اشاره به اینکه به وضعیت اقتصاد استان بوشهر افزود:  ۶۱ درصد از اقتصاد استان بوشهر وابسته به حوزه خدمات است که بازدهی بهتری در حوزه اشتغال و تولید دارد.

گراوند با قدردانی از مجموعه شورا و شهردار شهر جم افزود: به سبب  توجه به توسعه شهر جم  با مشارکت متخصصان باتجربه که خدمت رسانی بهتری صورت می‌گیرد از مجموعه شورا و شهردار شهر جم قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: ان‌شاالله در دهه فجر در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح زنجیره‌ای از پروژه‌ها در سطح شهرستان جم باشیم.

استاندار بوشهربا قدردانی از تلاش نماینده مردم شهرستان‌های چهارگانه جنوبی استان بوشهر برای تحقق مطالبات مردم و حل مشکلات این شهرها خاطر نشان کرد: از سکینه الماسی بابت پیگیری مطالبات و محقق آنان در راستای مقابله با اهداف دشمنان که اقتصاد جامعه را هدف قرار داده‌اند قدردانی می‌شود.

گراوند با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی بیان کرد: باید به دنبال ایجاد اشتغال و کمک به بخش خصوصی باشیم و با ایجاد امید و رونق اقتصادی به این شرایط کمک کنیم.

وی با تاکید بر مشارکت بازاریان در راستای کمک برای عبور از گردنه اقتصادی افزود: از بازاریان درخواست می‌شود با کنترل قیمت‌های کالاها به دولت در عبور از تحریم‌ها کمک کنند.

استاندار بوشهر با تاکید برخنثی شدن ترفندهای دشمنان گفت: همه مردم ایران اسلامی با هر تفکر و گرایشی باید با اتحاد و انسجام در کنار هم باشند تا از شرایط کنونی عبور و توطئه دشمنان نظام خنثی کنیم یقینا ملت ایران سربلند می‌شود.

گراوند با تاکید بر حمایت از تیم پارس جنوبی‌جم خاطر نشان کرد: با همه وجود به تیم فوتبال پارس جنوبی جم کمک می‌‌شود و با پیگیری‌های نماینده مجلس کمک به تیم پارس جنوبی جم تصویب شده است.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های خانم الماسی نماینده مردم عسلویه، جم، دیر و کنگان در مجلس در توجه به مطالبات عمومی مردم جم مصوبه کمک به پارس جم در استان تصویب شد چراکه این تیم سبب شادی و نشاط مردم می‌شود.

استاندار بوشهر، یکی از مطالبات مهم این منطقه را ارتقای روستای بهارستان به شهر دانست و تاکید کرد:پیگیری‌های زیادی به همراه نماینده مجلس شده که  امیدوارم در آینده نزدیک شاهد راه‌اندازی شهرداری بهارستان باشم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5523

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.