• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

سخنی با فرماندار جم؛ با سهم صفر، اگر جای شما بودم استعفا می کردم!

  • کد خبر : 8909
  • 30 اردیبهشت 1398 - 23:04
‌اگر جای فرماندار جم بودم الساعه استعفایم را تقدیم استانداری میکردم که در پیشگاه مردم جم او را سنگ روی یخ کرده است!

سید مصطفی هاشمی نژاد سردبیر آوای بوشهر؛ در روزهای اخیر خبری سر بسته از سایت خلیج فارس مبنی بر سهم اعتبارات هر شهرستان در سفر ریاست جمهوری به شهرستان کنگان منتشر شد.

در آن خبر سهم شهرستان جم از مصوبات این سفر صفر پروژه بود! درست شنیدید دقیقا صفر! اما کمی بعد روابط عمومی فرمانداری جم این موضوع را تکذیب کرد و افزود: به صراحت اعلام می شود سهم شهرستان جم از این سفر، ۴ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیارد تومان است و تاکید می شود این آمار اعلامی از سوی برخی رسانه ها، ناصحیح و غیر قابل استناد است و جزئیات این پروژه ها متعاقبا اعلام خواهد شد.

دستاورد نماینده دولت در جم از سفر رئیس دولت به استان؛تقریبا هیچ

اما سایت خلیج فارس کوتاه نیامد و لیست جزییات سهم هر شهرستان را که از سازمان برنامه و بودجه کشور گرفته بود منتشر کرد تا طشت رسوایی فرماندار جم از بام بیافتد!

سه حالت می توان متصور شد؛
اول اینکه قرار بوده استاندار محترم برای شهرستان جم ۴ پروژه با اعتبار ۱۱۸ میلیاردی کنار بگذارد و بعدا در جلسه ای که با نوبخت رییس سازمان برنامه بودجه داشته است از این اقدامش منصرف شده و اولویت هایش را تغییر داده که این اگر چنین باشد باید فاتحه این شهرستان را خواند.
‌اگر جای فرماندار جم بودم الساعه استعفایم را تقدیم استانداری میکردم که در پیشگاه مردم جم او را سنگ روی یخ کرده است!

حالت دوم اینکه، این خبر سایت خلیح فارس کذب باشد که بعید میدانم سردبیر این سایت که از خبرنگاران حرفه ای استان است همه جوانب را در نظر نگرفته باشد.
قطعا اگر خبر وی دروغ بود تا الان فرماندار جم مصاحبه کرده بود و جزییات سهم شهرستان جم را عنوان می نمود و دفاع میکرد نه اینکه سایت «خلیج فارس» با حسینی فرماندار شهرستان جم تماس بگیرد و خواستار آن شود که اگر پروژه ای برای جم مصوب شده اعلام کنند ، اما جناب فرماندار توپ را به زمین استانداری بیاندازند وحرفی برای گفتن نداشته باشند.

حالت سوم هم آنکه محمد حسینی فرماندار جم می تواند تلاش کند تا اگر اشتباهی رخ داده یا شهرستان دیده نشده اصلاح شود. در غیر این صورت اگر باز هم استعفا کند می تواند قهرمان این داستان شود و جز معدود فرماندارانی باشد که به خاطر مردم استعفا می دهد!

اگر از این حرفها بگذریم، هنوز یادمان نرفته که فرماندار جم همه شوراها، فعالان سیاسی اجتماعی و هواداران تیم پارس را برای حضور حداکثری در مراسم استقبال از دکتر حسن روحانی تشویق کرد و قول آن داد که آقای استاندار از رئیس جمهور برای تیم پارس کمکی بگیرد ولی حتی یک کلمه هم از تیم حرفی زده نشد.

در پایان باید به یادداشت دوست خوبم سجاد بهزادی اشاره کنم که گفت: دو‌پادشاه (فرماندار و اکسیر رییس شورای شهر جم) در یک‌اقلیم‌نمی گنجد! آقای بهزادی باید بگویم اصلا انگار خبری از پادشاه اول(فرماندار) نیست و تنها یک پادشاه در اقلیم است!

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8909

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. واقعا جای تاسف هست که فرماندار جم وظیفه اصلی خودش را فراموش کرده،به نظرم وقتش حسینی استعفا بده یا اینکه قدم مثبتی در این زمینه برداره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.