• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

با وجود بیکاری جوانان ما،انتظار می رود مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم مرتفع شود/ ما میزبان نفت هستیم و حق استفاده از این امکانات را داریم

  • کد خبر : 5176
  • 15 تیر 1397 - 14:46
مشکلات مالی باشگاه پر طرفدار پارس جنوبی جم تنها نماینده استان بوشهر در لیگ برتر فوتبال ایران به جاهای باریک کشیده شده و این روزها همچنان خبرهای خوشایندی از این تیم به گوش نمی رسد.

 

به گزارش آوای بوشهر،  در حالی که دیگر استانهای کشور با قدرت تمام از تیمهای لیگ برتری خود حمایت میکنند اما گویا در استان بوشهر این مسئله متفاوت است  و فوتبالی ها باید از این مسئله رنج ببرند.

با این شرایط رادیو بوشهر مانند همیشه نگران مشکلات و اتفاقات اخیر تیم پارس جنوبی جم بود تا اینکه در برنامه پسین ورزش مجتبی صالح احمدی گفتگوهایی را با امام جمعه شهرستان جم و فرماندار این شهرستان انجام داد.

 

حجت الاسلام گنجی امام جمعه شهرستان جم در این باره روی خط امد و گفت:همانگونه که همه میدانند حضور این تیم فوتبال از استان در لیگ برتر باعث شادابی و رونق ورزش منطقه گردیده و مردم استان بخصوص اهالی محترم شهر جم از این اتفاق بسیار خرسند هستند چرا که پسوند نام این تیم شهر جم می باشد.

 

وی ادامه داد:انتظار داشتیم امسال همه اهالی استان بخصوص مسئولان بلند پایه حمایت بیشتر انجام دهند،متاسفانه  با وجود بیکاری جوانان منطقه که بسیار ناراحت کننده است ،حضور تیم فوتبال باعث نشاط جامعه و همین جوانان می گردد که اکنون خبرهای خوبی از شرایط بودجه ای تیم به گوش نمیرسد.نفت در استان و شهر ما حضور دارد و بخش عمده پتروشیمی ها در شهر جم کارهای عملیاتی انجام می دهند و این حق مردم است تا از ثروت های خدادادی استان بهره های لازم را ببرند.حقیقتا من ضرورت و مهم بودن این مسئله را حضورا به استاندار محترم عرض کرده بودم. افراد متعددی در روزهای اخیر پیرامون مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی جم با من تماس گرفته اند و نگرانی های خود را ابراز نموده اند.ما که میزبان نفت هستیم ،حق استفاده بهتر و بیشتری داریم.

 

امام جمعه شهرستان جم تصریح کرد:باید این وحدت را که از گذشته بوده مدیریت کنند. از نماینده مردم خانم الماسی انتظار پیگیری های بیشتری داریم تا انتظار من و مردم که درخواست بحقی است به شکل ویژه پیگیری و حل گردد.

حجت الاسلام گنجی افزود:به نظر می رسد تنها راه نجات تیم ایجاد وحدت میان پتروشیمی ها،نماینده مردم در مجلس و منطقه ویژه اقتصادی پارس است. باید همدلی بیشتری صورت بگیرد و هر چه سریعتر این مشکل حل شود چرا که تیمهای دیگر در استانهای مختلف از طریق نفت و گاز کمک های خوبی تحویل میگیریند و قطعا باید در استان ما نیز این مسئله هر چه سریعتر حل شود. 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5176

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.