• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
7
فرماندارجم در نشست تجلیل از دست اندرکاران برگزاری نهمین نکو داشت روز جم:

برنامه‌های روز جم در نهایت سلامت مالی و صرفه جویی انجام شد/ کسانی که فاصله گرفتند تجدید نظر کنند

  • کد خبر : 8205
  • 21 فروردین 1398 - 14:50
نهمین نکوداشت روز جم بدون کمترین حاشیه و مشکل و در نهایت سلامت و صرفه جویی انجام شد.

آوای بوشهر؛ فرماندار شهرستان جم بیان کرد: نهمین نکوداشت روز جم بدون کمترین حاشیه و مشکل و در نهایت سلامت و صرفه جویی انجام شد.

به گزارش آوای بوشهر و به نقل از فارس، محمد حسینی در نشست تجلیل از دست اندرکاران برگزاری نهمین نکوداشت روز جم با بیان اینکه برنامه‌های روز جم بدون سوء نیت و گرایش‌های سیاسی برگزار شد خاطر نشان کرد: در سایه وحدت و همدلی موجود در شورا و شهرداری و دبیرخانه نکوداشت روز جم و همکاری سایر ادارات و شرکت‌های مستقر در منطقه، برنامه‌های بسیار خوب و موفقی در نهمین نکوداشت روز جم برگزار شد که لازم است این روند تداوم یابد.

حسینی روز جم را روز مهمی در تاریخ شهرستان جم دانست و بیان کرد: روز جم با زادروز عالم و دانشمند بزرگ فاضل جمی مقارن است که باید در بزرگداشت این روز مهم، نهایت تلاش را انجام داد تا برنامه‌هایی در خور روز جم و نام بزرگان جم برگزار شود.

وی انتخاب علی دانشمند به عنوان مسؤول دبیرخانه دائمی نکوداشت روز جم را تصمیمی شایسته دانست و اظهار داشت: اتکا به جوانان در عرصه‌های مختلف، رشد و بالندگی جامعه را در پی دارد و برنامه‌های روز جم هم با رویکرد مطلوب شورا و شهرداری جم و برون سپاری، به بهترین نحو ممکن برگزار شد.

فرماندار جم مطرح شدن نام جم در سطح ملی را مهم دانست و یادآور شد: برخی از برنامه‌های روز جم در طراز ملی برگزار شد و موجب تحسین بود که امیدواریم شاهد برگزاری بهتر و باکیفیت‌تر این نوع برنامه‌ها باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان اینکه هیچ برنامه‌ای بدون حاشیه و مشکل نیست اظهار داشت: با صراحت اعلام می‌کنم برنامه‌های نهمین نکوداشت روز جم بدون کمترین مشکل و حاشیه برگزار شد و حتی یک مورد گزارش امنیتی هم در این خصوص نداشتیم که نشان از درایت و حسن نیت برگزارکنندگان برنامه‌ها دارد.

حسینی در پاسخ به برخی انتقادات در خصوص هزینه‌های برگزاری روز جم گفت: برنامه‌های روز جم در نهایت سلامت مالی و صرفه جویی و بدون ریخت و پاش انجام شد که امیدواریم کسانی که از این برنامه باکیفیت فاصله گرفتند تجدید نظر کنند. وقتی جمعیتی چند هزار نفری از برنامه فرهنگی استقبال می‌کند نشان می‌دهد مسیر درستی انتخاب شده و همه باید حمایت کنیم کارهای بزرگ در عرصه فرهنگی بیش از پیش برگزار شود.

وی با اشاره به اقدامات بزرگ عمرانی شهرداری جم افزود: در حوزه عمرانی هم شهرداری و شورای شهر جم پروژه‌های بسیار خوبی را در دست اجرا دارند که نشان از نگاه بلند شورا و شهرداری دارد. ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در سطح شهرستان طی سال ۹۷ اجرا و به بهره‌برداری رسیده که این اتفاق بزرگ با همدلی و همراهی مجموعه مردم و مسؤولان حاصل شد و امیدواریم این روند تداوم یابد.

وی خاطر نشان کرد: بی تردید نقش رسانه‌ها در بالندگی و توسعه همه جانبه شهرستان انکار ناپذیر است و لازم است از نقدهای دلسوزانه و دقیق نخبگان و رسانه‌های شهرستان برای بهبود و ارتقای کیفیت طرح‌ها و برنامه‌ها بهره برد.

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=8205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.