• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
6

برگزاری نهمین یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جم

  • کد خبر : 1787
  • 11 آبان 1391 - 4:52

بمناسبت هفته بسیج دانش آموزی نهمین یادوراره شهدای دانش آموز شهرستان جم در هنرستان علم و صنعت شهر انارستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار بسیج شهرستان جم،  این مراسم که با حضور مسئولین لشکری و کشوری و همچنین خانواده های معظم شهدای شهرستان جم در هنرستان علم و صنعت شهر انارستان برگزار شد، حاج خلیل رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و بویژه شهدای دانش آموز گفت، شهدا تمامی رفتار و کردارشان برای خدا بود .

حاج خلیل رضایی اظهار داشت، شهدا زمانی که اعزام می شدند، صرفا بخاطر مکتب اسلام بود و آنچه که خدایی باشد قطعا ماندگار است همینجور که شهدای هشت سال دفاع مقدش ماندگارند .

 

وی اظهار داشت، شهدای ما از امام حسین (ع) الگو گرفتن که تمامی هستی خود را در طلب اخلاص گذاشت و در مقابل ظلم و کفار ایستاد و شهداء درس مقاومت در مقابل دشمن به ما آموختند و به ما نشان دادند که این جرات را داشته باشیم که در مقابل ابر قدرت ها بایستیم .

وی با بیان اینکه، امروزه اگر شاهد بیداری اسلامی در کشورها هستیم به برکت خون شهدا است و این بیداری اسلامی الگو گرفتن از شهداست و شهدای ما اسوه اخلاص بودند گفت، دشمن با انواع بازیهای رایانه ای، شبکه های ماهواره ای و سایت ها می خواهد سیره شهدا را به فراموشی ببریم و این ارقه اسلامی را نداشته باشیم و از باورهای اسلامی دور شویم .

وی در ادامه گفت، امروزه با بیش از ۲۴ سال، هم ریزشها و هم رویشهایی را داریم که هرگاه دیدید که مسیر و خط ما و سیره گفتار مابا ولایت و شهداء اختلاف دارد باید تجدید نظر کنیم در راهمان .

وی گفت، این یادواره ها که گرفته می شودلازم است و اگر می خواهیم گسستی بین نسلها ایجاد نشود، بایستی شهدا را معرفی کنیم تا سر مشق خود قرار دهند و برگزاری چنین مراسماتی باعث بیداری نسل جوان و دشمن شناسی آنها می شود و توطئه ها را می شناسند و شهدا به چنین مراسماتی نیازی ندارند و این ما هستیم که به جنین مراسماتی نیاز داریم .

شایان ذکر است که این یادواره به همت سپاه ناحیه جم، آموزش و پرورش و بسیج دانش آموری این شهرستان برگزار شد و در پایان مراسم از خانواده های معظم شهدای دانش آموز تجلیل شد .

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=1787

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.