• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

برگزاری همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت عاشقان ولایت شهرستان جم

  • کد خبر : 2368
  • 04 خرداد 1392 - 11:48

به گزارش خبرنگار آوای جم: مسئول تایید محتوای حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در همایش مشترک ائمه جماعت و هیئت عاشقان ولایت که در آستانه سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در حسینیبه سیدالشهداء بخش ریز  با حضور بسیجیان برگزار شد حضور یافت .

سرهنگ علی حقانی در ابتدا درخصوص مسائل تربیتی و اخلاقی نکاتی را اشاره نمود و همه افراد را به این نکات دعوت کرد و تربیت صحیح اسلامی را راهگشای داشتن خانواده و جامعه سالم دانستند و بکارگیری آن را در خانواده ها ضروری بیان کرد .

حقانی در مورد انتخابات افزود:مردم ما در سال ۸۸ حماسه ای بزرگ را خلق کردند ولی این حماسه مورد هجوم فتنه گران داخلی و خارجی قرار گرفت و بار دیگر مسئولین و خواص را مورد آزمون ولایت مداری، دین مداری و توجه به قانون قرار داد.

وی اظهار کرد: از مولفه های یک بسیجی تبعیت کامل از رهبری است ، بسیجی عقل گراست و باید بداند معیار های حق چیست، صرف سابقه ی درخشان و همراه و همگام بودن با بزرگان در گذشته معیار خوبی نیست.

وی د رادامه به ویژگیهای افراد ولایت پذیر اشاره نمود و بیان کرد: در خلق حماسه سیاسی افرادی باید انتخاب شوند که علاوه بر ولایت پذیری،‌دارای شجاعت و مدیریت عالی و برنامه های مدون باشد .

در ابتدای مراسم اکبر پورآزاد، فرمانده حوزه امام حسین (ع) بخش ریز ضمن خوش آمد گویی به مدعوین، هدف از برگزاری این مراسم را بصیرت افزایی و تقویت اندیشه بسیج عنوان کرد و بر لزوم حضورگسترده آحاد جامعه در انتخابات و آفریدن حماسه سیاسی تاکید کرد.

پورآزاد در ادامه گزارشی از اقدامات و برنامه های بسیج در سال ۹۲ ارائه کرد و بر لزوم مشارکت و استفاده از خرد جمعی به منظور کیفیت بخشی به برنامه های بسیج تناکید کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=2368

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.