• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 8 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
3
محمد اسدی:

برگزاری اردوی تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال ایران در جم

  • کد خبر : 10773
  • 14 دی 1398 - 9:46

محمد اسدی، مدیر تیم ملی زیر ۱۳ سال فوتبال ایران از برگزاری اردوی انتخابی بازیکنان این تیم به مدت چهار روز در شهرستان جم خبر داد.

به گزارش آوای بوشهر به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال جم، محمد اسدی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی ایران در شهرستان جم اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با فدراسیون فوتبال ایران، مقرر شد اردوی تیم ملی زیر ۱۳ سال ایران در شهرستان جم برگزار شود.

اسدی با بیان اینکه اردوی انتخابی تیم ملی زیر ۱۳ سال ایران در جنوب کشور در جم برگزار می شود افزود: این اردو با شرکت بازیکنان انتخابی از استان های نیمه جنوبی کشور در شهر جم انجام می شود و از میان آنان نفرات اصلی تیم ملی انتخاب می شوند.

مدیر تیم ملی فوتبال زیر ۱۳ سال ایران افزود: در این اردو تعداد ٣١ نفر از استان های اصفهان ، بوشهر ، هرمزگان ،چهار محال بختیاری ،کهکیلویه و بویر احمد، کرمان، کیش و فارس، سیستان و بلوچستان ، ایلام و خوزستان حضور دارند.

اسدی با اشاره به پتانسیل های بالای شهرستان جم در برگزاری اردوهای تیم های ملی افزود: جم به واسطه هوای مطبوع پاییزی، امکانات رفاهی و ورزشی که در استان دارا می باشد می تواند میزبان اردوهای سایر رده های تیم ملی فوتبال باشد و امیدواریم در آینده ظرفیت های شهرستان به خوبی بهره برداری شود.

رییس هیئت فوتبال جم خاطر نشان کرد: برنامه ریزی های لازم برای برگزاری یک اردوی ۴ روزه در جم در حال انجام است و از تاریخ ۱۶ دی ماه تا ۱۹ دی ماه این اردو به میزبانی شهرستان برگزار خواهد شد.

محمد اسدی در پایان افزود: برنامه های متنوعی برای بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم ملی در این ۴ روز پیش بینی شده است و تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا میزبان شایسته ای برای سرمایه های آینده تیم ملی بزرگسالان ایران باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=10773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.