• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

برگزاری مانور اضطراری با حضور ۱۴۰ نیروی پزشکی کشور در جم

  • کد خبر : 4569
  • 14 بهمن 1396 - 8:20

ین مانور بزرگ کشوری در روستاهای آبگرمک، حسین آباد، گندم‌زار، تشان، تنگمان و جمال آباد برگزار می‌شود که پزشکان عمومی، کارشناسان پرستاری و مامایی، روانشناس، کارشناس تغذیه، بهداشت و بهداشت محیط در این تیم‌ها حضور دارند.

احمد یزدانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم با تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: بیش از یکسال و نیم از افتتاح هلال احمر در شهرستان جم می‌گذرد و طی این مدت با توجه به کمبود برخی امکانات و تجهیزات امدادی در بحران‌ها و شرایط ویژه‌ای که در شهرستان جم رقم خورده شاهد عملکرد مثبتی از این اداره برای خدمت‌گذاری بوده‌ایم.

وی افزود: شهرستان جم یک شهرستان ویژه و با شرایط خاص کوهستانی است و احتمال وجود حوادث نیز در این شهرستان بیشتر از دیگر نقاط استان احساس می‌شود که می‌طلبد تجهیزات این اداره در شهرستان جم تکمیل شود.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان جم با بیان این که مانور بزرگ کشوری درمان اضطراری با حضور ۱۴۰ نیروی پزشکی از سراسر نقاط کشور در دهه فجر در روستاهای جم برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مانور با حضور پنج تیم امدادی از پنج استان کشور در جم برگزار می شود که کلیه ی خدمات پزشکی و داروها رایگان است.

یزدانی ادامه داد: این مانور بزرگ کشوری در روستاهای آبگرمک، حسین آباد، گندم‌زار، تشان، تنگمان و جمال آباد برگزار می‌شود که پزشکان عمومی، کارشناسان پرستاری و مامایی، روانشناس، کارشناس تغذیه، بهداشت و بهداشت محیط در این تیم‌ها حضور دارند.

وی با اشاره به کمک مردم شهرستان جم به مردم زلزله زده کرمانشاه بیان کرد: امسال هشت کامیون از کمک‌های مردمی شهرستان جم به مردم زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4569

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.