• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6

برگزاری ۶۰۰ برنامه در دهه فجر در شهرستان جم/ عدم حضور خانواده مدیران در شهرستان تهدید محسوب می شود

  • کد خبر : 4567
  • 14 بهمن 1396 - 8:10

مجتمع فرهنگی و هنری شهر جم، پارک گلریز شهر ریز، مجمتع اداری شورای شهر جم، خیابان شهر انارستان، استخر شهر جم، مخزن تنگمان و جمال آباد و ساختمان اداره کار جز پروژه هایی هستند که بیشترین میزان اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی و افتتاح را به خود اختصاص داده‌اند.

محمد حسینی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان جم با تسلیت ایام فاطمیه و تبریک دهه فجر اظهار داشت: بیش از ۶۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه فجر در سطح شهرستان جم برگزار می شود.

وی بیان کرد: دهه فجر تجلی اراده ملت ایران و تحقق آرمان امام راحل در عدالت، آزادی و دین‌مداری و رژیم گذشته به تعبیر امام (ره ) رژیمی خلاف عقلانیت بود.

فرماندار شهرستان جم با بیان این که مدیران دولت سرمایه‌های مادی و معنوی شهرستان را پاس بدارند و امانت‌داران خوبی برای فررندان جم باشند، عنوان کرد:  اعتبار مسئولان به مردمی‌بودن و در کنار مردم‌بودن است و باید در برنامه‌ها و مناسبت‌ها در کنار مردم باشند.

حسینی پاسخگویی و تشریح عملکرد دولت از الزامات مهم مدیریت برشمرد و تاکید کرد: مدیران و مسئولان تعامل با رسانه‌ها را باید با جدیت در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای اداری شهرستان جم با بیان این که مسئولیت‌پذیری زیربنای مدیریت است و مدیران باید مشاوران صدیق مردم و پاسخگوی سوالات و انتقادات باشند گفت: حق مردم است که اطلاعات دقیق و شفاف از خدمات دولت داشته باشند تا بتوانند قضاوتی صحیح از شرایط شهرستان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه قانون برای تسهیل خدمات‌رسانی است و مدیران با ابتکار و خلاقیت شرایط را برای خدمات‌دهی به مردم فراهم کنند تصریح کرد: نقدپذیری لازمه موفقیت است و باید با سعه صدر پذیرای نقد منصفانه مردم و افکار عمومی باشیم تا بتوانیم توسعه متوازن را ایجاد کنیم.

فرماندار شهرستان جم با بیان این که تعاملات بین بخشی و بین دستگاهی مدیران افزایش یابد و مدیران تلاش جدی برای جذب اعتبارات ملی و استانی داشته باشند یادآور شد: برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری صحیح عامل موفقیت دستگاه‌هاست و نظم و حضور به موقع در جلسات بسیار مهم و ضروری است و همه مدیران باید پایبند به رعایت نظم باشند.

حسینی بیان کرد: تمام مدیران موظف هستند با خانواده در شهرستان اسکان پیدا کنند تا با آرامش بیشتری بتوانند به مردم خدمات رسانی کنند و  عدم حضور خانواده مدیران در شهرستان تهدید محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان جم با بیان این که با مدیران تعارف نخواهد داشت تاکید کرد: بازدید سر زده از ادارات در دستور کار است و قصد مچ‌گیری ندارم اما بازدید و رصد ادارات به صورت جدی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به موضوع اشتغال خاطرنشان کرد: اعتبار ویژه‌ای در اختیار دولت قرار گرفته و برش شهرستانی اعتبار هم مشخص شده است و براساس دستورالعمل ابلاغی، تسهیلات ارزان با دوره تنفس مناسب به سرمایه‌گذاران در روستاها اعطا می‌شود که نقش مهمی در توسعه اشتغال دارد و مدیران و شوراها باید در این زمینه اطلاع‌رسانی کنند.

حسینی با تاکید بر اینکه پروژه انتقال آب دریا به جم تا پایان سال جاری محقق نمی‌شود و با روند کند پروژه انتقال آب دریا به جم نمی‌توان به وعده‌های مسئولان سابق امیدوار بود گفت:  انتقال آب دریا به جم تکلیف وزارت‌های نفت و نیرو است که باید در دستور کار وزرا باشد تا منتج به نتیجه شود و دغدغه مردم برطرف شود.

فرماندار شهرستان جم با اشاره به پروژه‌های دهه فجر گفت: در دهه فجر امسال با اجرای ۶۰۰ برنامه، ۲۷ میلیارد تومان پروژه در جم افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

وی تصریح کرد: مجتمع فرهنگی و هنری شهر جم، پارک گلریز شهر ریز، مجمتع اداری شورای شهر جم، خیابان شهر انارستان، استخر شهر جم، مخزن تنگمان و جمال آباد و ساختمان اداره کار جز پروژه هایی هستند که بیشترین میزان اعتبار برای آغاز عملیات اجرایی و افتتاح را به خود اختصاص داده‌اند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4567

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.