• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
6

بریز و بپاش پارس جم با جیب خالی!/ وزارت نفت جلوی این خرج های بیهوده را بگیرد!

  • کد خبر : 5053
  • 10 تیر 1397 - 8:26

  آوای بوشهر- تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای آغاز فصل جدید لیگ برتر و تسویه حساب با بازیکنان به دردسر افتاده بود و حتی برخی شایعات از سقوط تیم به لیگ آزادگان، دلیل مشکلات مالی، خبر می دادند در حال تدارک اردوی تدارکاتی به اکراین است! طبق خبرهای رسیده، مدیر عامل این تیم، […]

 

آوای بوشهر- تیم فوتبال پارس جنوبی جم که برای آغاز فصل جدید لیگ برتر و تسویه حساب با بازیکنان به دردسر افتاده بود و حتی برخی شایعات از سقوط تیم به لیگ آزادگان، دلیل مشکلات مالی، خبر می دادند در حال تدارک اردوی تدارکاتی به اکراین است!

طبق خبرهای رسیده، مدیر عامل این تیم، برگزاری یک اردوی خارجی را در دستور کار دارد و هفته آینده عازم اکراین هستند.

رضاییان مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی هم در اوج «فریاد های نداری» در سکوت خبری به روسیه سفر کرد تا عکس های یادگاری با بازیکنان جدید و نه چندان مطرح پارسی ها توسط سرمربی انداخته شود!

با وجود آنکه زمان زیادی به آغاز رقابت های لیگ برتر فوتبال نمانده ، وضعیت ورزشگاه تختی جم دست نخورده باقی مانده و به نظر می رسد مدیر عامل باشگاه بیشتر از آنکه نگران کیفیت میزبانی رقابت های پارس در لیگ برتر باشد نگران کیفیت میزبانی روسیه در جام جهانی است!

سفر خارجی تیم بدهکار پارس جم در حالی انجام می شود که بسیاری از تیم های مطرح لیگ برتری اردوی خود را در کشور برگزار می کنند.

از سوی دیگر خبرهای نگران کننده ای از «برگشت» چک های پرداختی به بازیکنان فصل قبل پارس جم می رسد که در صورت صحت باید به صورت جدی نگران روند مدیریت این باشگاه بود.

چندی پیش و در پی افزایش قیمت ارز در کشور، رهبر انقلاب به مردم و مسئولان توصیه کرده بود از سفرهای تفریحی به خارج از کشور پرهیز کنند و انتظار است مسئولان وزارت نفت از این بذل و بخشش شائبه دار! ارزی در تیم پارس جم جلوگیری کنند تا هزینه های برگشتی صرف آماده سازی ورزشگاه و تیم در داخل کشور شود/آوای بوشهر

 

 

?

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5053

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.