• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
3

بهبودی قطعی ۱۴۵ نفر/ تأیید ابتلای ۷ مورد جدید به کرونا در استان بوشهر

  • کد خبر : 11876
  • 11 اردیبهشت 1399 - 14:44
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید ابتلای ۷ مورد جدید توسط آزمایشگاه کووید ۱۹ در استان بوشهر، لیست مبتلا شدگان به این ویروس در استان تا روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عدد ۲۴۹ رسید.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با تأیید ابتلای ۷ مورد جدید توسط آزمایشگاه کووید ۱۹ در استان بوشهر، لیست مبتلا شدگان به این ویروس در استان تا روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه به عدد ۲۴۹ رسید.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری گفت: در استان بوشهر تاکنون ۱۴۵ نفر از ویروس کرونا به‌طور کامل رهایی یافته و ۷۴ بیمار نیز باحال عمومی خوب در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بابیان اینکه در حال حاضر ۶۱ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند ادامه داد: در حال حاضر ۱۹ بیمار کرونا مثبت نیز در بیمارستان‌های استان روند درمانی خود را سپری می‌کنند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر جزئیات افراد جدید مبتلا به ویروس کرونا در استان را چنین بیان کرد: از ۷ بیمار جدید، ۵ مورد شهرستان بوشهر، یک مورد شهرستان تنگستان و یک مورد نیز در شهرستان دیلم به ثبت رسید.
دکتر کشمیری با اشاره به ابتلای چهار مرد و یک زن در شهرستان بوشهر ادامه داد: پنج بیمار جدید شهرستان بوشهر یک زن ۵۷ ساله و آقایان نیز دو نفر ۳۹ ساله، یک نفر ۴۰ و نفر دیگر نیز ۲۴ ساله هستند که همگی توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در حال حاضر در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد کرونا در بوشهر عنوان کرد: مورد جدید در شهرستان تنگستان نیز آقایی ۲۹ ساله است که باحال عمومی خوب در مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری افزود: بیمار شهرستان دیلم نیز بانویی است که توسط مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در حال حاضر در مراقبت خانگی قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: یقیناً کرونا شکست‌پذیر است اما این شکست ارتباط مستقیم با رفتار ما دارد پس اگر به شکست دادن کرونا اعتقادداریم باید رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از شرکت در تجمعات عمومی، پرهیز از برگزاری جشن‌ها و دور همی‌های خانوادگی را جدی بگیریم.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11876

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.