• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
4
پنج شنبه 18 اردیبهشت

بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/تأیید ۴ مبتلای جدید

  • کد خبر : 11993
  • 18 اردیبهشت 1399 - 15:39
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۱۶۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۴ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه ۳۲۱ نفر شامل ۱۷۹ مرد و ۱۴۲ زن است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: ۴ بیمار جدید که در شهرستان دشتستان به ثبت رسیده‌اند، آقایی ۵۰ ساله و خانم‌هایی ۴۷، ۳۷ و ۳۰ دارای سابقه تماس با بیمار کرونایی هستند و همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیمار یابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۲۱ نفر) تاکنون ۱۶۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۴۰ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و هفت نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
وی تصریح کرد: مسئولان از برگزاری مراسم های تکریم و معارفه و مناسبت های سالیانه بدون فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی پرهیز کرده و در صورت برگزاری حتما دستورالعمل های فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی را رعایت کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار داشت: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: بیماری کرونا از بین نرفته، اگر افراد این بیماری را نادیده بگیرند بدون شک موجب مبتلای تعداد زیادی خواهد شد و این بیماری قربانی خواهد گرفت، بنابراین همکار کرونا در قربانی کردن افراد بیشتری نباشیم.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11993

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.