• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
12
چهارشنبه 31 اردیبهشت

بهبودی قطعی ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر/ تأیید ۲۸ مبتلای جدید

  • کد خبر : 12157
  • 31 اردیبهشت 1399 - 17:04
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۸ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۹۷ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۸ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز چهار‌شنبه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۵۹۱ نفر شامل ۳۴۶ مرد و ۲۴۵ زن است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۲۸ مورد مثبت جدید، ۲۰ مورد در بوشهر، ۶ مورد در دشتی، یک مورد در دیلم و یک مورد در عسلویه شناسایی‌شده‌اند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: ۲۰ بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۴۱، ۳۷، ۵۴، ۳۱، ۲۶، ۳۴، ۲۷، ۲۶، ۱۶، ۱۵، ۳۸، ۴۶ ساله که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و خانم‌هایی ۴۷، ۴۱، ۲۹ و ۳۸ ساله و چهار کودک ۱۱، ۷ و ۲ سال و ۹ ماهه که همگی در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بیان کرد: از ۶ بیمار جدید شهرستان دشتی، سه آقای ۲۱، ۶۶ و ۱۳ ساله و سه خانم ۶۱، ۲۸ و ۱۸ ساله هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند به جز یک مورد که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و همگی به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: یک بیمار جدید شهرستان دیلم، خانمی ۳۹ ساله است که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌ و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.
دکتر کشمیری اضافه کرد: بیمار جدید شهرستان عسلویه نیز آقای ۳۸ ساله است که سابقه مسافرت بین‌المللی داشته و به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارد.
وی ادامه داد: گسترش بیماریابی در مدیریت کرونا تأثیر بسزایی دارد اما رفت‌وآمدهای غیرضروری افراد در جامعه همچنان نگران‌کننده است.
دکتر کشمیری بابیان اینکه مردم باید از حضور در تجمعات بپرهیزند و فقط برای انجام کارهای ضروری در اجتماعات تردد کنند خاطرنشان کرد: رعایت نکردن دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط عده‌ای از مردم خطرناک است.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12157

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.