• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
7

به نام جوانان! به کام اداره ورزش!/ تخلف و دست اندازی به بیت المال در روز روشن!

  • کد خبر : 5982
  • 29 مهر 1397 - 11:21

به گزارش آوای بوشهر، سال قبل بود که احداث خانه جوان شهر جم و انارستان در راستای تقویت جایگاه جوانان و انجمن های فرهنگی ورزشی استارت خورد. ?پروژه ای که تا تکمیل، مبلغی بیش از یک میلیارد تومان را به خود اختصاص داد و به زعم برخی ها، دو طبقه ساختمان و این حجم اعتبار […]

به گزارش آوای بوشهر، سال قبل بود که احداث خانه جوان شهر جم و انارستان در راستای تقویت جایگاه جوانان و انجمن های فرهنگی ورزشی استارت خورد.
?پروژه ای که تا تکمیل، مبلغی بیش از یک میلیارد تومان را به خود اختصاص داد و به زعم برخی ها، دو طبقه ساختمان و این حجم اعتبار صرف شده چندان منطقی به نظر نمی رسد!
?تغییر هدفگذاری این پروژه مهم در حوزه ورزش و جوانان در حین اجرا با تغییر نقشه و به صورت چراغ خاموش آغاز شد هر چند ساختمان خانه جوان جم ( بخوانید اداره ورزش و جوانان) با همین عنوان دهن پرکن توسط استاندار و مشاور جوانش افتتاح شد و خیلی ها تصور نمی کردند خانه جوان جم به اداره ورزش و جوانان تغییر نام دهد.
?هم اکنون مدیریت ورزش و جوانان در طبقه اول و دفاتر کارکنان در طبقه همکف مستقر شده و در واقع جوانان هیچ بهره ای از این خانه نبرده اند!
?با توجه به اینکه مجوز و اعتبار این پروژه و نیز صورت وضعیت های پاس شده به نام خانه جوان شهر جم است اقدام اداره ورزش و جوانان تخلف قانونی مشهود محسوب می شود و باید نهادهای نظارتی و مسئولان شهرستان ضمن بازگرداندن کاربری خانه جوان جم، با رئیس متخلف این اداره برخورد قانونی انجام دهند.
?طبق اخبار رسیده رئیس اداره ورزش و جوانان جم پس از انجام تخلف و غصب حق قانونی جوانان، هم اکنون به کربلای معلی مشرف شده اند/ آوای بوشهر
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.