• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6
دوشنبه 22 اردیبهشت

تأیید ۱۵ مبتلای جدید کرونا در بوشهر/ مردم از تجمع خودداری کنند

  • کد خبر : 12056
  • 22 اردیبهشت 1399 - 15:23
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۵ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۱۵ نفر به لیست مبتلایان ویروس کرونا در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری اظهار داشت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۳۷۳ نفر است که از این تعداد ۲۱۳ مرد و ۱۶۰ زن هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: از ۱۵ مورد مثبت جدید، ۷ مورد در دیلم، ۴ مورد در بوشهر و ۴ مورد در دشتستان که همه بیماران در مراکز بیماریابی شهرستان محل سکونت خود شناسایی‌شده‌اند.
وی تصریح کرد: ۷ بیمار جدید شهرستان دیلم ۶ نفر آن‌ها از یک خانواده بوده و سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و بیمار دیگر نیز آقایی ۲۰ ساله بوده که همه بیماران به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری اضافه کرد: چهار بیمار جدید شهرستان بوشهر، آقایانی ۳۹ و ۳۸ ساله و خانم‌هایی ۵۰ و ۴۲ ساله هستند که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند.
وی بیان کرد: چهار بیمار جدید شهرستان دشتستان نیز آقایی ۴۰ ساله سابقه سفر به استان‌های آلوده، آقایی ۶۳ ساله سابقه تماس با مورد مثبت که به صورت سرپایی در مرکز بیماریابی شهرستان شناسایی‌شده و در مراقبت خانگی قرار دارند و دو خانم ۶۹ و ۴۹ ساله که برای گذراندن طول دوره درمان بستری هستند.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از مجموع بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان (۳۷۳ نفر) تاکنون ۲۲۳ نفر از آنان بهبودیافته و ۱۳۲ نفر نیز در منزل تحت مراقبت هستند و ۶ نفر دیگر نیز در حال سپری کردن دوره درمانی خود در بیمارستان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: یکی از علت‌های افزایش افراد مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر در روزهای گذشته شناسایی خوشه‌های محلی است.
دکتر کشمیری افزود: دورهمی‌ها، رفت‌وآمدهای خانوادگی و رعایت نکردن نکات بهداشتی منجر به تشکیل خوشه‌های محلی بیماری کرونا می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار داشت: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12056

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.