• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
7

تأیید ۱۶ مبتلای جدید کرونا در بوشهر/ ممنوعیت دورهمی، جشن تولد و عروسی و ختم

  • کد خبر : 12058
  • 24 اردیبهشت 1399 - 0:26
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا، ۱۶ نفر به لیست مبتلایان به این ویروس در بوشهر افزوده شد.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر از بهبودی قطعی ۲۲۳ بیمار مبتلا به کرونا در استان بوشهر خبر داد و گفت: با تأیید آزمایشگاه تشخیص کرونا، ۱۶ نفر به لیست مبتلایان به این ویروس در بوشهر افزوده شد.

به گزارش آوای بوشهر؛ دکتر سعید کشمیری گفت: تعداد بیماران مبتلا به کرونا در استان بوشهر تا روز سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۳۸۹ نفر است که از این تعداد ۲۲۳ مرد و ۱۶۶ زن هستند.
دکتر کشمیری با اشاره به ادامه روند بیماریابی در مراکز منتخب بیماریابی استان افزود: از ۱۶ مورد مثبت جدید که در مراکز بیماریابی شناسایی‌شده‌اند، ۵ نفر در بوشهر، ۴ نفر در دشتستان، ۳ نفر در گناوه، ۲ نفر در عسلویه، یک نفر در جم و یک نفر نیز در دیلم به ثبت رسیده است.
وی ادامه داد: ۵ بیمار جدید شهرستان بوشهر ۴ آقای ۴۶،۳۸، ۳۶ و ۲۱ ساله هستند که پس از شناسایی در مراکز بیماریابی در مراقبت خانگی قرار دارند و یک خانم ۳۰ ساله که در حال حاضر در بیمارستان بستری است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: چهار بیمار شهرستان دشتستان نیز دو آقای ۶۲ و ۴۳ ساله و دو خانم ۳۳ و ۳۰ ساله هستند که سابقه تماس با مورد مثبت داشته‌اند و از این تعداد آقای ۶۲ ساله در بیمارستان بستری و دیگر موارد نیز در مراقبت خانگی قرار دارند.
دکتر کشمیری افزود: سه بیمار شهرستان گناوه نیز دو خانم ۶۲ و ۲۱ ساله و یک آقای ۳۰ ساله هستند و به‌جز خانم ۲۱ ساله که ترخیص شده است دو فرد دیگر در بیمارستان بستری هستند.
وی تصریح کرد: دو بیمار جدید در شهرستان عسلویه آقا و غیربومی هستند که یکی از آن‌ها ۵۵ ساله باسابقه مسافرت در چهارده روز گذشته در مراقبت خانگی قرار دارد و دیگری نیز آقای ۳۵ ساله و در بیمارستان بستری است.
دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر افزود: در شهرستان جم یک خانم ۲۹ ساله پس از شناسایی توسط مرکز بیماریابی در مراقبت خانگی قرار دارد و در شهرستان دیلم نیز کودکی ۸ ساله در بیمارستان بستری است.
دکتر کشمیری افزود: بازگشایی اماکن مذهبی و مساجد در شب‌های قدر بر اساس دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا امکان‌پذیر است و انتظار می‌رود عموم مردم و هیأت امنای اماکن مذهبی و مساجد با جدیت همچون گذشته نسبت به رعایت این دستورالعمل‌ها مدافعان سلامت را همراهی نمایند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بابیان اینکه عدم رعایت فاصله اجتماعی در هر نوع مراسمی موجب شیوع گسترده کرونا خواهد شد اظهار داشت: از عموم مردم تقاضا می‌کنم از برگزاری مراسم‌های دورهمی، جشن تولد و عروسی، ختم، خاک‌سپاری و هرگونه تجمع جداً خودداری کنند.
لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=12058

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.