• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
5
دادستان جم:

تابع تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و نمی توانیم جزیره ای عمل کنیم / جمع آوری افاغنه غیرمجاز در سطح شهرستان

  • کد خبر : 11332
  • 20 اسفند 1398 - 11:42

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم گفت: به دادستان های کل کشور ابلاغ شده است که نسبت به اتخاذ تصمیمات منطقه ای پرهیز کنند و تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور باشند و بستن مسیرها نیز اقدام خلاف قانون است.

به گزارش آوای بوشهر، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جم شب گذشته در نشست اعضای ستاد مقابله با کرونا اظهار داشت: رسانه ها و افراد در خصوص اطلاع رسانی ویروس کرونا دقت لازم را داشته باشند و با درج نادرست اخبار و آمار مبتلایان باعث تشویش اذهان عمومی نشوند.

روح الله فروغی فر با اشاره به اینکه فضای جامعه و مجازی شهرستان را به جد رصد می کنیم افزود: دغدغه ها و مشکلات مردم را در خصوص مقابله با ویروس کرونا را دریافت کرده ایم و با توجه به شرایط فعلی منطقه، تصمیماتی نیز در ستاد مقابله با کرونا شهرستان گرفته شده است.

فروغی فر با تاکید براینکه از اتخاذ تصمیمات جزیره ای منع شده ایم افزود: به دادستان های کل کشور ابلاغ شده است که نسبت به اتخاذ تصمیمات منطقه ای پرهیز کنند و تابع مصوبات ستاد مقابله با کرونا کشور باشند و بستن مسیرها نیز اقدام خلاف قانون است.

وی خاطر نشان کرد: هماهنگی های لازم با مرکز استان صورت گرفته تا افاغنه غیر مجاز در سطح شهرستان جمع آوری شوند و به مرکز استان و سپس کشور افغانستان بازگردانده شوند.

دادستان جم از مردم خواست به پویش در خانه بمانید ملحق شوند و گفت: اقداماتی که در خصوص تعطیلی مراسمات و برخی صنوف گرفته شده برای عدم ایجاد تجمع بوده است و مردم نیز با ماندن در منازل خود به عدم تشکیل چرخه انتقال این بیماری کمک کنند.

وی از برخورد قانونی با صنف های متخلف در سطح شهرستان جم خبر داد و افزود: با همکاری نیروی انتظامی، شبکه بهداشت و اداره صمت گشت های مشترک انجام می گیرد و تاکنون چندین صنف متخلف پلمپ شده اند و در این زمینه مماشاتی با صنوف متخلف نداریم.

فروغی فر از تعطیلی تالارهای عروسی در جم خبر داد و گفت: مردم از برگزاری مراسمات عروسی در منازل شخصی پرهیز کنند و سلامتی خود و مردم را به خطر نیاندازند.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=11332

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.