• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

تارتار: داور می‌خواست بازی مساوی شود/ همه تیم‌ها برای نباختن می‌جنگند

  • کد خبر : 4589
  • 14 بهمن 1396 - 9:06

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما برای کسب سهمیه می‌جنگند، گفت: به این موضوع باید به صورت منطقی نگاه کنیم. به گزارش «آوای بوشهر»؛ مهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سایپا که در جم برگزار شد اظهار داشت: از همه هواداران بافرهنگمان تشکر می‌کنم که […]

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه تیم ما برای کسب سهمیه می‌جنگند، گفت: به این موضوع باید به صورت منطقی نگاه کنیم.

به گزارش «آوای بوشهر»؛ مهدی تارتار جمعه‌شب در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سایپا که در جم برگزار شد اظهار داشت: از همه هواداران بافرهنگمان تشکر می‌کنم که در هر شهری همراه ما هستند و برای همه تیم‌ها احترام قائل هستند.

وی اضافه کرد: تماشاگران ما برای بازیکنان و مربیان و داور مسابقه احترام قائل هستند و فرهنگ خود را اینگونه نشان می‌دهند و بی‌دلیل از هوادارانمان تقدیر نمی‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم ادامه داد: سایپا در نیم فصل دوم تیم بهتری شده و در نیمه اول تیم ما را تحت فشار قرار داد.

تارتار خاطرنشان کرد: در نیمه دوم با تعویض‌هایی که داشتیم بهتر از نیمه اول بودیم. سایپا این روزها خیلی خوب نتیجه گرفته و این یک امتیاز نه به درد ما می‌خورد و نه به درد سایپا.

وی افزود: خسته شدیم که در مورد داوری صحبت کردیم و این صحنه‌ها که در برنامه‌های تلویزیونی نشان داده می‌شود همه چیز را روشن می‌کند ولی من تصور می‌کنم که داوری دوست داشت بازی مساوی تمام شود احساس من این بود.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم اضافه کرد: تلاشمان را می‌کنیم تا سهمیه آسیا را کسب کردیم ولی باید منطقی به این موضوع نگاه کنیم. سال اول لیگ برتر ما است و تا اینجا هم بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند.

تارتار بیان کرد: در این مسابقه بازیکنان ما با فداکاری در صحنه‌های بازی از دروازه تا نوک حمله همه برای پیروزی تلاش می‌کنند. همه توانشان را می‌گذارند تا به نتیجه برسیم. همه زحمت می‌کشند و هر خدا خواست همان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها همیشه حامی ما بودند و ما را حمایت کردند، بیان کرد: در نیم‌فصل دوم سخت می‌توان بازی کرد و همه تیم‌ها برای نباختن به میدان می‌آیند و خیلی از بازی‌ها مساوی می‌شود.

تارتار افزود: بیشتر بازی‌ها مساوی می‌شود چون تیم‌ها با این هدف وارد میدان می‌شوند تا نبازند و این موضوع باعث افت کیفیت بازی‌ها می‌شود.

مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و سایپا با تساوی بدون گل به پایان رسید.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=4589

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.