• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری

  • کد خبر : 149
  • 01 تیر 1390 - 13:14

معاون منابع انسانی وزارت نفت خبر داد:
برگزاری آزمون ویژه‌ای برای تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری

۱۳۹۰/۳/۲۸ شنبه

معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت از تدارک وزارت نفت برای برگزاری آزمونی ویژه با هدف تبدیل وضعیت نیروهای پیمانکاری صنعت نفت خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نفت(MOP) ، دکتر سید علیرضا میر محمد صادقی در این خصوص تصریح کرد: در صورت قبولی نیروهای پیمانکاری در این آزمون با آنها به صورت مدت معین و مستقیم قرارداد همکاری امضا خواهد شد.

 

وی با تاکید بر این که وزارت نفت برای بهره‌گیری هر چه بیشتر از نیروهای پیمانکاری خود برنامه‌های زیادی دارد، ظهار داشت: یکی از این برنامه‌ها این است که در جذب‌های آینده صنعت نفت به افرادی که سابقه زیادی در فعالیت‌های مرتبط با صنعت نفت دارند، امتیازاتی داده خواهد شد.

وی ادامه داد: افراد با سابقه در فعالیت‌های مرتبط با صنعت نفت در صورتی که در آزمون‌های استخدامی وزارت نفت شرکت کنند به ازای هر سال سابقه امتیازی خواهند داشت، از این رو هر چه سابقه این افراد بیشتر باشد امتیاز بیشتر و  روند جذب‌شدن به صورت رسمی برایشان آسان‌تر خواهد بود.

استخدام ۶۷۰۰ نفر نیرو در سال ۱۳۹۰

معاون وزیر نفت در امور منابع انسانی با بیان این که در سال جاری سه مرحله آزمون استخدام رسمی برگزار خواهد شد، توضیح داد: امسال شرکت ملی نفت ایران چهار هزار و ۹۰۰ نفر، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ۵۵۷ نفر و شرکت ملی گاز ایران یکهزار و ۲۰۰ نفر به صورت رسمی جذب خواهند کرد.

جذب نیروها در مقابل پست سازمانی

به گفته وی جذب نیروی انسانی در قالب قرارداد مدت معین برای نیروهای پیمانکاری، تنها در برابر پست‌ها و سمت‌ها سازمانی خواهد بود است.

دکتر میر محمد صادقی زمان برگزاری آزمون ویژه برای نیروهای پیمانکاری را نیمه نخست امسال اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون آیین‌ نامه اجرای این آزمون‌ها در حال تهیه و تدوین است.

وی در ادامه یادآور شد: هر جایی از صنعت نفت که سمت سازمانی خالی باشد، کارکنان پیمانکاری آن بخش می‌توانند در این آزمون شرکت کنند و در صورت قبولی در آزمون به صورت قرار داد مدت معیین جذب شوند.

سامان دهی کارکنان صنعت نفت در قالب شرکت های تعاونی

معاون وزیر نفت درباره آن دسته از افرادی که در هیچ یک آزمون‌های جذب به صورت رسمی و قرارداد مدت معین قبول نمی‌شوند و یا شرایط جذب را ندارند، افزود: افرادی که در آزمون‌های جذب به صورت رسمی و قرارداد مدت معین قبول نمی‌شوند، در شرکت‌های تعاونی سامان‌دهی خواهند شد و می‌توانند در فعالیت‌هایی که در صنعت نفت قابل واگذاری هستند، به صورت قرارداد مستقیم با شرکت‌های تعاونی به کار خود ادامه دهند.

منبع: شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی

 

 

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=149

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.