• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
6

تجهیز پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم

  • کد خبر : 163
  • 09 تیر 1390 - 22:05

آوای جم : پس از بهره برداری از طرح بازسازی پلی کلینیک های تخصصی بیمارستان توحید جم بوشهر تجهیز این مرکز به امکانات روز بهداشتی و درمانی آغاز شد. دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با علام خبر فوق گفت : با نصب تجهیزات پزشکی در ۱۲ مطب تخصصی پلی کلینیک […]

آوای جم : پس از بهره برداری از طرح بازسازی پلی کلینیک های تخصصی بیمارستان توحید جم بوشهر تجهیز این مرکز به امکانات روز بهداشتی و درمانی آغاز شد.

دکتر مهرداد حسین زاده رییس بهداشت ودرمان صنعت نفت بوشهر با علام خبر فوق گفت : با نصب تجهیزات پزشکی در ۱۲ مطب تخصصی پلی کلینیک و کلینیک تخصصی دندانپزشکی بیمارستان توحید جم، خدمات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهربه لحاظ کمی و کیفی ارتقا می یابد.

 


 

وی یادآور شد: اخیرا با تکمیل طرح توسعه بیمارستان جم، پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید با ۱۲ مطب تخصصی و کلینیک تخصصی دندانپزشکی با ۶ واحد به بهره برداری رسیده است.

دکتر حسین زاده با بیان اینکه فضاهای تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان توحید جم به صورت چشمگیری گسترش یافته است، ادامه داد: تجهیزات پیشرفته پلی کلینیک یاد شده با کمک و همکاری سازمان منطقه ویژه پارس خریداری شده و با نصب این تجهیزات، خدمات رسانی به کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه پارس و شهرستان جم در بخش ها و مطب های مختلف پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم آغاز می شود.

وی تصریح کرد: همچنین تجهیزات لازم برای واحد رادیولوژی و بخش تشخیصی پزشکی شامل اندوسکوپی، کولونوسکوپی، برونکوسکوپی، اسپیرومتری، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، سونوگرافی و اندازه گیری تراکم استخوانی نیز تأمین شده است.

دکتر حسین زاده یادآور شد: هم اکنون بخش های بستری و سرپایی بیمارستان توحید جم از یکدیگر جدا شده و این وضعیت رضایت مراجعه کنندگان به هر دو بخش را به دلیل کاهش ازدحام و بهبود کیفیت خدمات رسانی، در پی داشته است.

وی با اشاره به کیفیت ساخت پلی کلینیک تخصصی بیمارستان توحید جم افزود: طراحی ساختمان به گونه ای است که تمام بخش های در نظر گرفته شده شامل درمانگاه های تخصصی ،دندانپزشکی ،بخش تشخیص ، آزمایشگاه و داروخانه به طور کامل از یکدیگر مجزا بوده و هر بخش دارای سالن انتظار و پذیرش مجزا می باشد تا آرامش مراجعین به بخش های مختلف فراهم شود.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.