• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
6
مدیر کل سیاسی استانداری بوشهر تاکید کرد:

تداوم جوانگرایی توام با شایسته سالاری در انتصابات/میانگین سن بخشداران استان زیر ۴۰ سال

  • کد خبر : 9750
  • 14 شهریور 1398 - 20:02
با جوانگرایی توام با شایسته سالاری، میانگین سن بخشداران استان به زیر 40 سال رسیده است.

مدیرکل سیاسی،انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در آیین معارفه بخشدار سیراف با اشاره به ظرفیت های این شهر تاریخی در حوزه های اقتصادی و گردشگری گفت: پیشبرد اهداف دولت در راستای رشد و توسعه بندر سیراف در کنار تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایفی است که از وی انتظار می رود.

عادل دهدشتی با تاکید بر اهمیت جایگاه بخشداران، ادامه داد: صف نخست انعکاس خدمات دولت و ارزیابی مردم از عملکرد مجموعه دولت توسط بخشداران انجام می گیرد و این مهم باعث می شود تا خدمت رسانی در حوزه بخش ها با سرعت و دقت بیشتری توسط بخشداران صورت پذیرد.

وی با اشاره به میانگین سن بخشداران استان، افزود: با تاکید استاندار و نگاهی که مجموعه استان به اهمیت جوانگرایی در سطوح مختلف مدیریتی داشت، سعی شد تا در انتخاب بخشدران این مهم مورد توجه وِیژه واقع شود و اکنون با جوانگرایی توام با شایسته سالاری، میانگین سن بخشداران استان به زیر ۴۰ سال رسیده است.

دبیر ستاد انتخابات استان همچنین با اشاره به بیانیه گام دم انقلاب افزود:شعار انتخابات امسال قانونمداری و بیطرفی که منجر به اتحاد و انسجام ملی خواهد شد، انتخاب شده و امیدواریم تا با عمل به این شعار شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و با مشارکت حداکثری در سطح استان و کشور باشیم.

دهدشتی در پایان با تاکید بر تلاش بیشتر مدیران در راستای ایجاد رضایتمندی در سطوح مختلف جامعه، بیان کرد: انتظار می رود بخشدار محترم با ایجاد فضایی توام با همدلی و وحدت در بخش، با همراهی ائمه محترم، فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی،شوراهای شهر و روستا،شهرداران و دهیاران شرایطی را فراهم کنند تا شاهد توسعه روزافزون بخش سیراف که دارای یک پیشینه غنی فرهنگی با ظرفیت های عظیم در حوزه های مختلف است باشیم.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=9750

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.