• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
7

تریبون داران مردم را مایوس نکنند/ طوری سخن نگوییم که انگار در ۴۰ سال انقلاب کاری انجام نشده!/ سهم مدیریتی نیروهای بومی جم در استان نسبتا خوب است

  • کد خبر : 5174
  • 15 تیر 1397 - 14:40
استاندار بوشهر در واکنش به سخنان انتقادی امام جمعه جم گفت: تربیون داران مردم را مایوس نکنند!

به گزارش آوای بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای توسعه استان بوشهر در جم اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را برای ایجاد مشکلات اقتصادی و نارضایتی مردم به کار می برد ، باید همه تریبون داران و اهالی قلم مراقب باشند چرا که همه ما در یک کشتی نشسته ایم و اگر کشتی انقلاب دچار مشکل شود همه آسیب می بینیم.

 

وی افزود: امام جمعه گفتند خرمشهر مشکل آب دارد اما آیا خرمشهر امروز فقط مشکل آب دارد و پیش از این مشکل نداشته است؟ آیا قبلا در کشور کمی و کاستی نبوده است؟! آیا مشکلات آب و برق نبوده است؟

 

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مردم ایران در زمان جنگ شرایط بدتر و سخت تر را تحمل کردند  امروز دشمن به دنبال مایوس کردن مردم است ، نباید به گونه ای سخن بگوییم که مردم با خود بگویند انقلاب اسلامی در این چهل سال دستاوردی نداشته است.

 

گراوند افزود: وظیفه خود دانسته ام به شهرستان ها سر بزنم و از نزدیک وضعیت توسعه و عمران مناطق را بررسی و تصمیم گیری کنم ، به عنوان استاندار هیچگاه وعده ای نخواهم داد که نتوانم عمل کنم.

 

وی با بیان اینکه امسال اعتبارات خوبی ابلاغ شده و امیدواریم تخصیص ها هم خوب باشد تصریح کرد: فرماندار اولویت ها را ببیند و موضوع آب را به عنوان اولویت در نظر بگیرد ، از دلسوزی امام جمعه جم و پیگیری های فرماندار تشکر می کنم ، جادارد از زحمات و پیگیری های الماسی نماینده جنوب استان تقدیر ویژه داشته باشم.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه در بحث آب جم دو پروژه بزرگ داریم اضافه کرد: فاینانس سد باغان با طرف چینی نهایی شده و به بانک هم ابلاغ شده است. مسیر درستی طی شده اما اگر در این مسیر مشکلی اداری مالی پیش بیاید یا به دلیل تحریم ها نقل و انتقال مالی با مشکل مواجه شود آیا مدیر مقصر است؟ هر چند روند پروژه به گونه ایست که امیدواریم مشکل خاصی پیش نیاید.

 

رئیس شورای اداری استان بوشهر ابراز داشت: در بحث تامین اعتبار خط انتقال سد باغان دو بار با مدیر عامل شرکت ملی گاز مذاکره کردم که خوشبختانه مبالغ خوبی هم پرداخت شد.

 

وی ادامه داد: در رابطه با آبرسانی جم نمی توان وعده دقیقی برای اتمام پروژه داد چرا که بخشی از پروژه که آبشیرین کن هست باید از خارج تامین شود و قطعا می تواند پرداخت، هزینه زمان بر شود.

 

نماینده ی عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: خوشبختانه مدیر آب منطقه ای استان از نیروهای توانمند، خلاق و با دانش شهرستان جم است و برای اتمام سد باغان دغدغه زیادی دارد.

 

وی افزود: اینکه بگوییم مسئولان بی خیال هستند درست نیست. اینطور نیست که مسئولان راحت خوابیده باشند و کاری نکنند ، البته عیب بزرگ مسئولان و دستگاه های اجرایی در دولت تدبیر و امید این است که اطلاع رسانی نمی کنند.

 

استاندار بوشهر تصریح کرد: تیم پارس جنوبی جم نه تنها محبوب شهرستان جم و استان بوشهر که محبوب استان های همجوار هم هست و در خصوص رفع مشکلات مالی تیم پیگیری های جدی داشته و داریم ، از مدیر کل ورزش هم خواسته ام که رفع مشکلات تیم را با جدیت پیگیری کند و قطعا در این راستا از هیچ کمک و تلاشی دریغ نخواهم کرد.

لینک کوتاه : https://avayebushehr.ir/?p=5174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در آوای بوشهر منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.